Заповнюваність рекламних блоків на українському телебаченні досягла 91%. Ці показники свідчать про відновлення телеринку після весняної кризи, викликаної жорстким карантином. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика. Він також зазначив, що заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia становить 99%.
«Чергова криза виявилася не такою довгою, як багато хто прогнозував. Колапсу не сталося. Бізнес в Україні та світі дуже швидко адаптувався до нових реалій і навчився працювати навіть в умовах поширення Covid-19. Зараз рекламний ринок активно відновлюється. Продаж товарів, що рекламуються на ТБ, навіть навесні, у найважчий період, показував відносно непогані результати. Адже мова йде про бренди, які складають споживчий кошик і необхідні людям кожен день. Надалі ми, звичайно, рекомендуємо дотримуватися всіх необхідних вимог МОЗ та нової бізнес-етики. Але якщо говорити про бізнес, за фактом все виявилося не так драматично. Ми очікуємо, що у наступному році рекламний ринок зростатиме, без будь-яких провалів», – зазначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
Нагадаємо, у липні розпроданість рекламних блоків на українському телебаченні досягала 77%.
Читайте також:
Телеринок України подолав кризу, викликану коронавірусом, і почав відновлюватися – Ocean Media
Ocean Media впроваджує програму підтримки рекламодавців у літній період
Андрій Партика, Ocean Media: «Ми відправляли наших продавців на переговори з секс-шопами»
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!