До виборів президента України залишається лише 10 днів. Поки решта каналів, як «Україна», NewsOne, ZIK та «112 Україна» вже щосили працюють над політичними шоу, які напередодні виборів дають можливість виборцю краще познайомитися з кандидатами, «UA:Перший» тільки нещодавно запустив своє нове ток-шоу «Зворотний відлік».
Всупереч досить пізньому старту передачі, актуальність питання все-таки зіграла на руку, і дебютний показ був досить масовим. Пряму трансляцію програми загалом дивилися 1,2 мільйона глядачів за аудиторією 18+, серед них – 560 тис. глядачів, що живуть у містах із населенням понад 50 тис. осіб, і 719 тис. глядачів, які проживають в містах з населенням менше 50 тис. людей.
Трансляція програми підвищила середні показники слоту «UA:Перший» в середньому в 4 рази.
Програма поділена на три тематичні блоки: нацбезпека, зовнішня політика і законодавчі ініціативи.
Ймовірно, саме такий динамічний формат передачі та спілкування з кандидатами напередодні виборів синтезувалися в такі показники і високі рейтинги під час показу першого випуску.
Павло Казарін, один із ведучих програми «Зворотний відлік», розповідає:
Ми впевнені, що приблизно половина кандидатів є технічними. Саме тому ми вирішили зосередитися на 18 основних кандидатів і будемо вимірювати їхній рейтинг за допомогою соціологічних досліджень тих центрів, яким ми довіряємо. І саме тому ми згрупували всіх цих 18 кандидатів у такі трійки.
Незважаючи на заяву, в першому випуску знялися тільки двоє кандидатів – Олександр Мороз та Інна Богословська. До участі в дискусії також був запрошений Сергій Каплін, проте кандидат відмовився приїхати на ефір. Як жарт його в програмі замінив манекен.