YouTube просуває нову політику розміщення «непропускної» реклами у відеороликах хостингу.
У відео під назвою «Хочете заробити більше грошей на доході від реклами?» компанія пропонує своїм партнерам нові можливості для заробітку. Тепер будь-який канал, який монетизує свої відео, зможе додати в ролики рекламу, яку не можна буде закрити раніше, ніж вона закінчиться.
Раніше така можливість була лише в обраних YouTube-каналів, тепер же така реклама буде додана і в контент тих каналів, які раніше не мали права на рекламу без пропуску. Однак представники YouTube уточнюють: тривалість таких рекламних роликів не повинна перевищувати ліміт у 20 секунд. І на тому спасибі.
Виявилося, що рекламодавці охочіше проплачують оголошення, до яких YouTube не додає кнопку «пропустити», таким чином реклама стає більш ефективною, адже користувач просто змушений переглянути її до початку завантаження бажаного ролика.
Нагадаємо, на початку цього року YouTube встановив максимальну довжину в 15-20 секунд для відеореклами без можливості пропуску.