У понеділок, 4 березня, працівники WarnerMedia отримали листа від генерального директора компанії Джона Стенкі, в якому той сповістив їх про необхідність створення контенту для «ресурсозатратної специфічної аудиторії»: «Нам потрібно змістити фокус наших інвестицій на розробку більшої кількості контенту для специфічної, вимогливої аудиторії платформ, що розвиваються, тому ми не можемо підтримувати модель, за якої на адміністративні аспекти бізнесу витрачається хоча б на один долар більше, ніж необхідно. Простіше кажучи, наш пріоритет – спрямовувати ресурси на розробку продукції і на інновації».
Обіцяють, що наприкінці цього року буде запущена пілотна версія стрімінгового сервісу на базі HBO. Під час реструктуризації мережі HBO і Turner будуть об’єднані в WarnerMedia Entertainment, уточнює The Verge з посиланням на прес-реліз Warner Media. «Ця зміна забезпечить компанії маневреність і гнучкість, необхідні для того, щоб вбудувати бренди WarnerMedia в безліч мінливих моделей дистрибуції в рамках більш злагодженого підходу до оригінального програмування», – йдеться в заяві.
Під час реструктуризації компанії йдуть у відставку два топ-менеджери: колишній голова HBO Річард Плеплер (Richard Plepler) і президент Turner Broadcasting Девід Леві (David Levy). Роберт Грінблатт (Robert Greenblatt), колишній керівник підрозділу NBCUniversal в телекорпорації Comcast, на посаді голови WarnerMedia Entertainment курируватиме кабельну мережу HBO, канали TNT, TBS, Tru TV і сервіс потокового відео, який зараз готується до запуску. Кевін Цуджіхара (Kevin Tsujihara) залишиться керувати кіно- і телестудією Warner Bros. і очолить ще два підрозділи, зокрема й нову групу з продуктів для дітей і підлітків. Рекламою і партнерськими продажами тепер буде займатися підрозділ під керівництвом Герхарда Цайлера (Gerhard Zeiler), призначеного президентом з доходів. Раніше він був президентом Turner International. Президент CNN Worldwide Джефф Цукер (Jeff Zucker) збереже свою посаду принаймні до 2020 року, як передбачає його контракт, і також стане головою підрозділу News and Sports.
Джон Стенкі зазначає, що WarnerMedia активно вкладатиме кошти в різні застосунки і домагатиметься більш точного таргетування аудиторії. Для вирішення останнього завдання CNN використовує розробки компанії Xandr, що належить AT&T. Стенкі хоче домогтися, щоб десятки мільйонів читачів витрачали на день близько 10 хвилин на контент CNN. Він зазначає, що нарощування телевізійної аудиторії перестало бути головним пріоритетом для медіакомпанії.
Тепер Warner Bros. об’єднуватиме Cartoon Network, Adult Swim, Boomerang і Turner Classic Movies. Включення кабельної мережі Turner в активи компанії Warner Bros. дасть змогу виробити послідовнішу стратегію для дитячих франшиз, а також спростить узгодження процесів виробництва і маркетингу. Розділ «Діти і сім’я» займе велику частку нового потокового сервісу.
Warner Bros. у рамках «трансформації» успадкує підрозділ цифрового контенту AT&T Otter Media. Контент, що проходить через Otter Media, підходить для студійного підрозділу відеоігор і платформи DC Universe (тематичний контент зі всесвіту DC – фільми, анімація, комікси).
Про те, як компанії плодять нові стрімінгові сервіси читайте тут.
Фото: Getty Images