Слід зазначити, що в рекламному ролику, власне, як і в останніх кінороботах Вілліса, практично нічого не відбувається і немає ніякого екшену. За сюжетом Брюс підходить до холодильника з напоєм, бере банку і випиває, дивлячись в камеру.
Як повідомляють в компанії, ідея для ролика народилася на основі власної концепції, згідно з якою в центрі сюжету повинні бути виключно сам бренд і зірка, залишаючи позаду всі попередні стереотипи про рекламу енергетичних напоїв, такі як швидкі машини, швидкість або вечірки. Можливо, в наступних відео угорський бренд представить глядачеві сцени в’язання гачком, лежання під ковдрою і неспішних медитацій, і все заради того, щоб показати альтернативну сторону енергетика.
В Україні реклама з Брюсом Віллісом з’явиться на телеекранах з 2 квітня 2018 року. Серед провідних телеканалів її можна буде побачити на «1+1» і «UA:Першому», а також на декількох кабельних каналах. Ролик можна подивитися і на сайті компанії, пройшовши за посиланням http://hellenergy.com/bw_tvc_ua.
Те, що гроші для Брюса Вілліса не пахнуть, вже відомо давно, з того часу, коли голлівудський актор став обличчям рекламної кампанії одіозного російського банку «Траст».