ABC порівняла тиражі найбільших газет і журналів Великої Британії за липень 2019 року з даними за липень минулого року. І дійшла висновку, що наклади падають, повідомляє PressGazette.
Серед платних газет найкраща ситуація з тиражем у Guardian (-5%, 130 484 прим.). Серед безкоштовних аналогічний відсоток зниження показала Evening Standard (-5%, 845 840 прим.). У безкоштовної Metro результат -3% і 1 424 168 прим. Решта платних і безкоштовних видань втратили в накладах ще більше. Найгірший стан справ у недільного випуску Daily Star і в Sunday People (-18%).
Якщо говорити про жіночі журнали, зниження тиражів у Cosmopolitan порівняно з минулим роком неймовірне (-32%). У Hello – -16%. А ось у Elle і Tatler – + 1%. У Vogue особливих змін немає.
Поміж новинних журналів тиражі The Economist впали на 39%, а у The Week Jounior +18%.
У Men’s Health – -11%, GQ – -6%, Esquire – -7%, National Geographic – -21%.
Нещодавно «Телекритика» писала, що передплатні наклади газет в Україні також істотно знизилися.
Фото: Unsplash