Телеоглядач The Atlantic пише: «”Будиночок” завжди був тим шоу, сюжетні повороти якого збивають глядача з пантелику, і зростаюча інтрига якого може втомити – зараз, коли всі [персонажі] зайняті перешіптуваннями, ці проблеми стали очевиднішими, ніж будь-коли».
«”Картковий будиночок” йшов низхідною ще до того, як виникли звинувачення на адресу Кевіна Спейсі, що врешті-решт змусили Netflix звільнити актора і завершити шоу восьмисерійним сезоном без нього, – пише NPR. – Парадоксальним чином, серіал вичерпав свій наративний імпульс, коли в реальному житті інтерес до сірих кардиналів політики лише зріс».
TVGuideпідкреслює безглуздість цієї ситуації: «Очевидно (і прикро для шоу) те, що в “Картковому будиночку”, народженому в абсолютно іншу епоху, немає нічого настільки ж привабливого, як божевільні витівки в реальному Білому домі». (Шоу народжене в іншу еру не тільки в тому сенсі, що перші сезони виходили до #MeToo, а й у тому, що воно є ремейком серіалу BBC 1990 року. – Ред.)
The Guardian поставив новому сезонові двійку та назвав своє рев’ю словами «Нам усе ще потрібно поговорити про Кевіна» (алюзія на драму Лінн Ремсі «Щось не так із Кевіном», оригінальна назва якої – We Need to Talk About Kevin). Критик вважає, що Робін Райт не вдалося заповнити порожнечу після звільнення скандального партнера за серіалом.
Нагадаємо, у вересні творець «Карткового будиночка» Бо Віллімон випустив серіал із Шоном Пенном у ролі астронавта.