Як зберегти нішу світової якості і при цьому не збанкрутувати? Понад сім місяців тому редакція однієї з найпопулярніших у світі газет The Guardian оголосила про перехід від формату газети до таблоїду. Відповідно до фінансових даних компанії в квітні 2017 року, збитки The Guardian становили 44,7 млн фунтів, що на 35% нижче, ніж минулого року (68,7 млн фунтів). Саме ці цифри і змусили редакцію переглянути формат друкованого видання. Цей перехід – частина трирічного плану трансформації The Guardian, коментує зміни в газеті генеральний директор Guardian Media Group Девід Пемсел. «Очікується, що вже до квітня збитки видання вдасться скоротити практично наполовину, до 25 мільйонів», – уточнює він.
Крім зміни основного вектора видання, на сторінках The Guardian очікується новий шрифт і колірна гамма. Так, рубрики новини, думки, спорт, мистецтво і спосіб життя стануть більш барвистими, а традиційний шрифт Guardian Egyptian перетвориться на Guardian Headline, уточнюють у виданні. Разом із нововведеннями 15 січня будуть змінені інтерфейси мобільних додатків The Guardian і The Observer.
Першу сторінку оновленого The Guardian виклала у себе на сторінці в Twitter головний редактор видання Кетрін Вінер. З її слів, трансформація принесла в редакцію нову хвилю творчого потоку і уяви. «Я в захваті від результату. Нова газета здається сміливою, яскравою і красивою, і все ж це безперечно стиль The Guardian», – пише вона.
А ось читачі з побоюванням очікують змін у виданні. У розділі зворотного зв’язку любителі The Guardian сподіваються, що якість текстів залишиться колишньою, а оновлений зовнішній вигляд не заважатиме засвоєнню інформації.
Нагадаємо, журнал The Guardian почав свою історію в 1821 році. В останні роки журнал став лауреатом Пулітцерівської премії, отримав звання «Найкраща газета 2014 року» за версією British Press Awards, а також став найкращим новинним сайтом World Digital Media Awards у 2015 році. Щомісяця The Guardian читають онлайн понад 150 мільйонів користувачів мережі.