Головна мета, яку озвучило популярне журнальне видавництво, диверсифікація джерел доходу, простіше кажучи – освоєння нового ринку і отримання з цього прибутку.
Першим таким проектом стане Golf Digest All Access, який буде доступний з 12 квітня. Golf Digest All Access за $9,99 на місяць або $100 на рік надасть користувачам можливість не тільки отримувати свіжі номери журналу Golf Digest, а й доступ до понад 200 відеоінструкцій, прямих ефірів і інтерактиву про те, як, де, з ким і чим грати в гольф.
Golf Digest All Access два роки перебував у стадії розробки, а потім і у виробництві. І тепер повністю відповідає новій стратегії Condé Nast, згідно з якою кожне видання має відповідати за розвиток власної бізнес-складової і отримання доходів. Чи то пейвол, продаж контенту чи доходи від реклами.
«Ідея такої стратегії прийшла, власне, від наших брендів, – повідомив Фред Сантарпіа, глава з цифрових технологій Condé Nast. – Хлопці, які живуть і дихають брендом кожного дня, майже завжди краще знають, які ідеї вистрілять, і пропонують їх».