
Цікаво, як рекорд з колективного чаювання допоможе розвиватися телеканалу «Україна»
Фото: ТСН
«Прихід на канал «Україна» – відповідальний крок для мене. Розвивати лідируючий зростаючий бренд – це завжди серйозний виклик. Впевнена, що синергія досвіду поточної команди, яка вже досягла чудових результатів, і мій досвід у маркетингу світових брендів дадуть новий стимул для розвитку і зміцнять «Україну» на позиціях улюбленого каналу країни», – поділилася планами Олена Шворяк.
«Основними завданнями Олени на новій посаді стануть реалізація ефективної маркетингової стратегії каналу «Україна», управління стратегією розвитку бренду, зміцнення взаємодії маркетингу з іншими функціями компанії», – повідомляють на телеканалі.
А ось як буде нова директор з маркетингу боротися з сумнівним серіальним виробництвом, яке на тлі останніх скандалів точно не на руку телеканалу «Україна», – поки невідомо. Давайте краще згадаємо, як в далекому 2016 році Олена Шворяк казала: «Смачного чаю багато не буває»