З 12 березня компанія ухвалила рішення про розширення ресурсних можливостей на тлі поширення коронавірусу і зростання потреби користувачів залишатися на зв’язку зі своїми колегами та рідними. Про це повідомляє прес-служба компанії.
«У цей непростий час ми прагнемо надати користувачам якомога більше способів залишатися на зв’язку цілими групами, не перебуваючи при цьому в одному місці фізично. На тлі поширення коронавірусу багато компаній вважають за краще перевести співробітників на віддалену роботу, і їм необхідна безпечна та надійна платформа для спілкування з рідними. Крім того, вони потребують можливості повноцінно працювати з будь-якої точки світу», – зазначає Офір Еял, операційний директор Rakuten Viber.
За повідомленням компанії, усі особисті та групові чати Viber, дзвінки, повідомлення, фото й документи захищені наскрізним шифруванням: «Viber не зберігає на своїх серверах контент, який передається у додатку. Ключі для дешифрування зберігаються тільки на пристроях самих користувачів і недоступні співробітникам Viber або третім особам».
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!