Однією з характерних рис нової колекції стали речі одягнуті (або пошиті?) навиворіт. Стиліст бренду Лотта Волкова відкрила показ, вийшовши на доріжку у вивернутій шубі. Втім, розписані фломастерами футболки з аксесуарами у вигляді несподівано класичних шовкових шарфиків затьмарили навіть їх.
Що точно не можна було затьмарити, так це нове взуття Vetements – бренду, який і так славиться незвичайним підходом до дизайну, а цього разу перевершив себе. Поряд з майже класичними брогами Гвасалія продемонстрував на моделях величезні «татові кросівки» з широким носком і високою підошвою. Дозволив він собі і заборонене для більш «низької» моди поєднання – сандалі зі шкарпетками. На їх фоні особливо кумедно виглядали характерні слогани: Hi, I Do not Care, Thanks («Привіт, мені начхати, спасибі») і Vetements Elephant in the Room («слон у кімнаті» – метафора проблеми або незручності, на яку присутні тактовно не звертають уваги). Самоіронія бренду на показі зашкалювала, що особливо проявилося в одному з «луків»: присутні нарахували на моделі 10 речей, одягнутих одна на одну.
Усі фото: Yannis Vlamos / Indigital.tv