Незважаючи на те що багато хто незадоволений якістю контенту, який поставляє на ринок кіно і серіалів Netflix, справи у компанії йдуть дуже добре.
У першому кварталі кількість передплатників Netflix за планом мала зрости на 6,32 мільйона, а насправді виявилося 7,4 мільйона. І тепер у всьому світі їх 125 мільйонів.
Таким чином дохід компанії за перший квартал становив $3,7 мільярда, а сума прибутку – $290 мільйонів.
Тепер ринкова вартість Netflix становить $146 мільярдів, це майже стільки ж, як у гігантів Walt Disney Co. і Comcast, кожна з яких оцінюється приблизно в $154 мільярдів.
«У нас великі плани з нарощування обсягу власного контенту. Тож це тільки початок», – прокоментував глава Netflix Рід Гастінгс.
Високі результати Netflix у першому кварталі змусили багатьох аналітиків Wall Street переглянути свої фінансові прогнози для компанії. UBS Eric Sheridan, наприклад, підвищив цільову ціну на Netflix з $345 до $375 за акцію.
Netflix також залишається відносно великою цінністю для споживачів: кожен долар, що виплачується Netflix за щомісячну передплату, дає користувачеві доступ до контенту, на який витратили близько $1,1 мільярда – майже вдвічі більше, ніж більшість медіакомпаній