З 2020 року StarLightMedia займатиметься напрямком сталого розвитку системно. Свідченням важливості цієї теми стала поява окремого напрямку, яке очолила Яна Гончаренко, повідомляє прес-служба холдингу.
Починаючи з 2020 року, медіакомпанія StarLightMedia орієнтується в удосконаленні свого бізнесу на принципи сталого розвитку ООН. Топменеджмент і співробітники спільно визначили 8 цілей сталого розвитку:
- гідну роботу й економічне зростання;
- якісну освіту, відповідальне споживання і виробництво;
- здоров’я і добробут;
- партнерство в інтересах сталого розвитку;
- гендерну рівність;
- світ, правосуддя й ефективні інститути;
- індустріалізацію, інновації та інфраструктуру,
досягти яких у компанії хочуть, відкривши новий напрям − напрям Sustainability.
«Ми вважаємо за необхідне займатися інтеграцією сталого розвитку, гендерної рівності, інклюзивності, соціальної та ековідповідальності. Недостатньо бути успішним сьогодні, важливо забезпечити умови для сталого розвитку у майбутньому − не тільки для бізнесу і співробітників, але й для суспільства загалом», − прокоментував CEO StarLightMedia Михайло Царьов.
Посаду Sustainability Lead зайняла Яна Гончаренко, яка раніше керувала внутрішніми комунікаціями SLM і координувала роботу у рамках Women Empowerment Principles. А куруватиме напрямок інклюзивності буде Уляна Пчьолкіна, громадська активістка у соціальній сфері та сфері захисту прав людей з інвалідністю.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що StarLightMedia запустила HD-мовлення своїх телеканалів.
Фото: StarLightMedia
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!