Втім, не потрібно бути медіа-аналітиком, щоб виокремити в потоці публікацій найважливішу тему місяця – а саме Чемпіонат світу з футболу: про цю подію писали всі без винятку вітчизняні ЗМІ.
В цілому тема чемпіонату спливала в сюжетах і публікаціях вітчизняних медіа понад 10 тис. разів. А після того, як захисник збірної Хорватії Домагой Віда разом із колишнім гравцем команди Огнєном Вукоєвичем записали те саме відео, актуальність теми значно зросла. Тільки за добу українці переглянули в ЗМІ інформацію про цю подію понад 200 тис. разів.
Другою за популярністю стала тема зриву роботи «ПриватБанку». ЗМІ згадували про це понад тисячу разів, а користувачі переглянули матеріали на цю тему понад 10 тис. разів. Замикає трійку лідерів тем свято Івана Купала – 20 тис. згадок.
Якщо ж звернутися до статистики першої половини року, то виявиться, що за шість минулих місяців головними темами в ЗМІ ставали три теми. Це весілля принца Гаррі і Меган Маркл, тема мінімальної заробітної плати в Україні та все, пов’язане з безвізовим режимом, – зокрема питання підготовки документів для туристів із України.
А ось рейтинг найпопулярніших сайтів практично не змінився за перші шість місяців 2018 року. Лідерами відвідування як і раніше залишаються Google, YouTube, Facebook, OLX і Privatbank. Хіба що дещо втратили свої позиції такі сайти, як Wikipedia, 24tv.ua і secodnya.ua.