Отже, вибрати можна з чотирьох роликів, досить різних за формою і змістом. І найбільше голосів набрав перший ролик, найпростіший і наочний. Якщо ви ще не встигли ознайомитися з соціальною рекламою, то можете це зробити тут. А ось наш переможець – 34% тих, хто проголосував, вибрали саме це відео:
У двох із трьох решти роликів були задіяні актори, вони справляли враження добре і добротно знятої реклами. Однак для українського телеглядача виявилася ціннішою безпосередня практична інформація про перехід на «цифру», покрокове пояснення, як йому готуватися до цього дня.
Нагадаємо, Кабінет міністрів України пролонгував терміни мовлення аналогового ТБ до 31 серпня 2018 року. Винятком стали лише Київ і Кіровоградська область, де вимкнення почнеться з 31 липня. Тобто вже за тиждень