Підписання цих угод відбулося в умовах взаємовигідної співпраці та за прийнятною для сторін ціною, що не суперечить анонсованій медіагрупою політиці продажів на 2019 рік, повідомляє прес-служба 1+1 media. Провайдери мають намір дати українцям доступ до добре знайомих і улюблених телеродуктів.
«Попередні переговори з обговорення умов і підписання угод на наступний рік – це логічний крок для відповідального провайдера, який піклується про комфорт свого абонента і його задоволення рівнем надання послуг. Зі свого боку, ми готові всебічно сприяти збільшенню абонентської бази провайдерів програмної послуги шляхом дотримання принципів добросовісної конкуренції, протидії демпінгу, піратству та надавати вигідні умови для співпраці з групою 1+1 media наступного року, щоб продовжувати забезпечувати глядачів якісною телевізійною послугою», – прокоментував Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.
Нагадаємо, першим підписав ліцензійну угоду про трансляцію телеканалів 1+1 media distribution на 2019 рік провайдер Triolan.