«Для мене ця нова роль є великою честю і водночас великою відповідальністю. Наші клієнти на глобальному рівні та в Україні перебувають у постійному пошуку нових комунікаційних підходів і джерел для розвитку свого бізнесу в умовах зростання економічної невизначеності й прискорення технологічних змін. Ми віримо, що інтегрована пропозиція, заснована на алхімії креативу й технологій, є найефективнішою відповіддю на ці виклики. В Україні група Publicis представлена сильними агентськими брендами в усіх ключових дисциплінах, таких як креатив, медіа та перформанс-маркетинг. Це дає нам можливість надавати поточним і майбутнім клієнтам повноцінну комплексну пропозицію на кожному етапі взаємодії зі споживачем. Свою основну роль на посаді CEO я вбачаю в тому, щоб допомогти командам наших агентств повною мірою реалізувати цей унікальний потенціал», – прокоментував своє призначення Кікава.
Раніше повідомлялося, що Publicis groupe об’єднала свої офіси в різних країнах у 8 географічних ринків (ринок Азії, Близького Сходу та Африки, Велика Британія, Франція, ринок DACH (Німеччина, Австрія, Швейцарія), Північна та Східна Європа, Південна Європа, Північна Америка і Латинська Америка). На чолі кожного з географічних ринків призначений свій CEO.