Обидві структури будуть напряму підпорядковуватись Аллі Малиновській, яка до того поєднувала функції бізнес-директора з performance Publicis Groupe та директора агенції Performics. Алла сконцентрується на своїй стратегічній ролі бізнес-директора та зосередиться на подальшому вдосконаленні performance-продукту групи, йдеться в повідомленні рекламного холдингу.
Керівником Publicis Media Exchange стане Володимир Рябіченко, а директором агенції Performics – Дмитро Мелінішин. Володимир почав свою кар’єру в рекламі з локальної рекламної агенції, а в 2009 році став частиною колективу Publicis Groupe. Він стартував із digital-закупівель й розширив функцію баїнгу на усі медіа. Дмитро починав із посади менеджера із запуску контекстної реклами у 2007 році.
До зони відповідальності Publicis Media Exchange (PMX) входитимуть усі питання, що пов’язані із закупівлями, переговорами, а також побудовою взаємин із зовнішніми підрядниками. Агентство Performics сфокусується на своїй основній спеціалізації – створенні якісного digital performance продукту. При цьому, Performics продовжить виконувати дві ролі: виступати центром експертизи для інших агенцій групи і функцій Publicis Groupe, а також почне активно розвивати власну клієнтську базу.
«Ми приділяємо особливу увагу напрямкові digital performance, і для того, щоб ми могли розвивати його максимально результативно, ухвалили рішення щодо більш чіткого розподілу спеціалізацій в рамках функції performance», – прокоментувала структурні зміни Алла Малиновська.
Нагадаємо, у липні 2018 року Енвер Кікава став CEO офісу Publicis Groupe в Україні. Олег Попенко, який обіймав цю посаду до цього, став CEO Східної Європи.
Структура Publicis Groupe складається з 4 центрів рішень (Solution Hubs): Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Digitas), Publicis.Sapient (SapientRazorfish і Sapient Consulting) і Publicis Health. Performics є частиною Publicis Media із штаб-квартирою в Чикаго та входить до складу Publicis Groupe. Performics використовує дані, технології і таланти для створення та конвертації споживчого попиту через пошук, соціальні медіа, display, e-commerce та офлайн-канали.