Креативна реклама створює бренд. Це важливий елемент маркетингу і продажів. Щоб допомогти бренд-маркетологам зробити контент цікавішим і ефективнішим, Twitter придумав новий сервіс ArtHouse. Мета – допомогти брендам створювати й оптимізувати контент, а ще стати майданчиком взаємодії з інфлюенсерами та креативними фахівцями.
Новий сервіс презентували на «програмній» для digital-спільноти конференції VidCon. Поки ми отримали загальне уявлення про те, як і для кого функціонуватиvt ArtHouse. У сервісу вже є окремий Twitter-аккаунт, де можна стежити за новинами і подивитися перші приклади можливих інтеграцій між брендами і креативyиками. ArtHouse буде доступний по всьому світу.
Голова ArtHouse Стейсі Мінеро присвятила запуску окремий блог. Ключовий момент: сервіс інтегрується в глобальну платформу і робить можливими функції редагування відеоконтенту і онлайн-трансляції (стрім).
Сервіс ArtHouse – місце, де повинні зустрітися бізнес і креатив, а також платформа для взаємодії брендів і інфлюенсерів, редакторів і artists. Twitter зібрав команду експертів: контент-стратеги, digital-продюсери, фахівці з інфлюенсер-маркетингу, які сприятимуть брендам у створенні унікальних креативних рекламних кампаній. Креативна команда допомагатиме бренд-маркетологам вигадувати контент, створювати історії та нові формати творчих комунікацій з аудиторією.
Наша місія проста – допомогти брендам створити у Twitter передовий контент, який ефективно впливає на користувачів, – керівник ArtHouse, Стейсі Мінеро.
Стейсі Мінеро також підкреслила, що місія сервісу ArtHouse дуже проста: допомагати брендам конструювати контент, який надихатиме людей.
Трохи статистики
Згідно з дослідженнями Nielsen, креатив – основний інструмент успішної рекламної комунікації, мета якої – підвищити лояльність аудиторії до бренду й отримати планований бізнес-ефект. Nielsen Catalina Solutions наводить дані, чому креатив залишається одним із істотних інструментів зростання продажів. У загальній системі рекламних елементів, що генерують продаж, креатив становить 47%. Другим за значенням чинником успіху є охоплення рекламної комунікації – він становить 22%. На практиці робимо висновок, що «Креатив – Король», а значить, медіа починають відігравати все значнішу роль у процесі продажів. Завдяки великим даним і новим технологіям такі елементи, як таргетинг, охоплення і ефект новизни мають істотний вплив на обсяги продажів і успіх проведення рекламної кампанії.
Як працюватиме Twitter ArtHouse
Найкращі креативні експерти допомагатимуть брендам і маркетинг-фахівцям вигадувати ідеї для оригінального контенту. Twitter ArtHouse розглядає креативників у двох іпостасях: інфлюенсери з великим залученням і артисти з унікальними творчими навичками. Інфлюенсери дають можливість брендам достукатися до унікальних користувачів і лояльної фан-бази, водночас отримуючи допомогу від вузько креативних фахівців, ілюстраторів, аніматорів і відеомейкерів, що створюють контент, пріоритетом якого є mobile canvas.
Щоб підвищити ефективність сервісу, Twitter провів спільне дослідження у партнерстві зі стратегічним агентством Magna (частина глобального IPG Media Lab) і дізнався, що перегляд рекламних постів блогерів-інфлюенсерів займає у користувачів на 24% більше часу, ніж перегляд стандартних рекламних публікацій брендів. Креативні пости підвищують намір зробити покупку на 41% і краще запам’ятовуються користувачами. Результати цього дослідження спонукали Twitter з’єднати відеопродакшен, маркетинг і можливості соцмережі воєдино.
Перші спільні проекти
Бренди стали серйозніше працювати над створенням креативних публікацій спільно з інфлюенсерами. Наприклад, Google Brazil нещодавно працював із п’ятьма художниками, які проілюстрували віхи ЛГБТ і боротьбу за рівність. Ефективність проекту посилили численні позитивні відгуки відомих представників ЛГБТ-спільноти.
🏳️🌈 Pra celebrar esse mês lindo, vamos fazer uma thread com criações de diferentes artistas. Pode baixá-las e usar de cover ou avatar.
Homenageando as cores da bandeira LGBTQIA+, o @rederguod fez uma pintura artística no corpo da @LamonaDivine. #OrgulhoDeSer diviníssima! 🤩+ pic.twitter.com/mmoPadbf5X— Google Brasil (@googlebrasil) June 27, 2019
Американська мережа швидкого харчування Wendy’s співпрацює з популярним коміком Деметріусом Гармоном.
You sent in your suggestions. We created them. Check out our S'Awesome @Wendys test kitchen creations. #ChefMeech 👨🏽🍳 #ad pic.twitter.com/kgrintar9t
— Meech from Myspace (@DemetriusHarmon) October 21, 2018
Нативні відеоролики забезпечують на 19% більше відгуків порівняно з ТВ-рекламою. Наочний приклад – «смачна» реклама Dunkin Donats.
Можливості з редагування та оптимізації відео
Як частина можливого сервісу, відеоредактори Twitter ArtHouse допоможуть брендам оптимізувати відеоконтент, виходячи з особливостей Twitter-стрічки, використовуючи дата-орієнтовані рішення. Аналізуючи дані спільно з GroupM вони визначили, що порівняно з рекламними ТВ-роликами оптимізовані відео отримують +19% згадування без підказки і +6% у згадуванні за асоціацією. Відео, оптимізовані під стрічку Twitter, показали зростання емоційної залученості на 33% (порівняно з неоптимізованими ТВ-роликами), що показує, наскільки швидким рішенням може стати оптимізація відео для ефективної бренд-комунікації.
Онлайн-студія Live Brand Studio
Рекламні прояви для брендів можуть створюватися по-різному: ви можете самостійно генерувати контент або ставати партнером у процесі створення контенту. Сервіс Twitter Live Brand Studio призначений для живих трансляцій івентів і безпосереднього прямого спілкування з аудиторією. Починаючи з 2018 року, такі великі бренди, як AT&T і Samsung провели понад 100 трансляцій з різних заходів. Відомий світовий виробник пива Bud Light провів стрім живого виступу співака Post Malone у рамках туру Dive Bar Tour.
На підставі отриманого досвіду Twitter дійшов висновку, що бренди зацікавлені самостійно генерувати унікальний контент «із перших рук», що дарує аудиторії унікальний неповторний досвід, який швидко стає частиною культурного ландшафту і дає змогу бренду отримати лояльну фан-базу.
Фото: Pixabay