Twitter використовував номери телефонів та адреси електронної пошти, надані користувачами соцмережі для показу таргет-реклами. Про це повідомляє TechCrunch. При цьому Twitter заявив, що не знає, скільки користувачів постраждало.
Проблему виявили за допомогою списку користувачів для надсилання таргетованої реклами. Завдяки йому розробники помітили, що дані в списку були ідентичні даним користувачів Twitter.
Нагадаємо, минулого року Facebook також використав номери телефонів користувачів і адреси електронної пошти для таргет-реклами. Через цей інцидент Федеральна торгова комісія оштрафувала соцмережу на $5 млрд.
Twitter, зі свого боку, заявив, що випадок із рекламою був «помилкою» і вибачився.
Це не перше порушення безпеки Twitter. Минулого року компанія визнала, що зберігає паролі в незашифрованому вигляді, і підтвердила витік даних про місце перебування користувачів у травні 2019-го.
Фото: Unsplash
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!