У Twitter оновили рекламну політику та заборонили рекламу новинних медіакомпаній, підконтрольних державі. Інформація про це з’явилася в блозі соцмережі.
Таке рішення у компанії пояснюють тим, що хочуть «захистити здорову дискусію і відкритий діалог». «Сьогодні ми оновлюємо нашу рекламну політику щодо державних ЗМІ. Надалі ми не будемо приймати рекламу від контрольованих державою ЗМІ. Будь-які облікові записи, які мають до цього відношення, зможуть продовжувати використовувати Twitter для участі в публічних обговореннях, але не наші рекламні продукти», – йдеться в повідомленні.
Для того щоб визначити, чи належить ЗМІ державі, у Twitter використовуватимуть дані індексу свободи преси «Репортерів без кордонів», Freedom House, «Індексу демократії», опублікованого Економічним аналітичним центром, доповідь Європейського центру журналістики, дані Комітету із захисту журналістів і структур ЮНЕСКО для оцінки розвитку та незалежності ЗМІ.
Нові правила не торкнуться суспільних ЗМІ, а також тих, які поширюють винятково розважальний, спортивний або туристичний контент.
Сервіс почне інформувати тих, кого стосуватимуться нові правила, найближчим часом. У ЗМІ буде 30 днів, щоб припинити використовувати Twitter для розміщення своєї реклами.
Фото: Unsplash