Компанія Fullscreen і дослідницька лабораторія MediaScience підготували дослідження, яке показує, хто важливіший для брендів: знаменитості чи так звані інфлюенсери (лідери думок).
Бізнес
-
-
Усі першокласники в Україні отримають з 1 вересня цього року безкоштовні набори LEGO. Конструктори допоможуть дітям гратися і вчитися одночасно.
-
Серед запропонованих нових емоджі є собака-поводир, слуховий апарат, протезні кінцівки, а також люди з тростинками та різними типами інвалідних візків.
-
На конференції MARS, присвяченій IT-освіті, робототехніці та освоєнню космосу, глава Amazon Джефф Безос розповів про плани компанії і про «початок золотого століття» в технологіях, пише MIT Technology Rewiew.
-
П'ятихвилинка ностальгії за модемним інтернетом, Windows 95 і нервовими графічними інтерфейсами. Але найкраще в цьому відео – вигадані синопсиси фільмів, які ми дивилися б на Netflix зразка 90-х.
-
Робота на міжнародній фінансовій біржі Форекс побудована на тісній взаємодії всіх учасників торгівлі.
-
Виконавці головних ролей популярного серіалу від Netflix домоглися збільшення гонорарів. Йдеться про шестизначні числа.
-
Одне з найбільших у світі міжнародних агентств новин і фінансової інформації може розраховувати на $17 млрд від приватного фонду Blackstone, який тепер володітиме фінансовим бізнесом агентства.
-
Агентство Reuters опублікувало пам'ятки Amazon Prime, завдяки яким у нас тепер є уявлення про аудиторію кількох десятків серіалів сервісу. Який же показник компанія вважає ключовим у визначенні своєї продукції як успішної чи провальної?
-
БізнесНовини
Крик про допомогу: найбільший радіохолдинг США намагається уникнути банкрутства
от TelekritikaУчора ввечері одному з найбільших радіохолдингів США iHeartMedia Inc. вдалося домовитися з судом про реструктуризацію боргу в розмірі понад $10 млрд. Незважаючи на те що це лише половина всіх боргів компанії, керівництво iHeartMedia Inc. запевнило, що це рішення суду допоможе компанії уникнути банкрутства, яке ще вчора було неминучим.