На думку керівника Inter Media Group Ганни Безлюдної, посилення мовних квот на телебаченні (закон набуває чинності в середині жовтня 2018 року) призведе до зниження якості контенту вітчизняного ТБ.
Бізнес
-
-
«Месники: Війна Нескінченності» посідає лідируючу позицію, фільм жаху Джона Красінські так само тримається на плаву, а «Чорна Пантера» чіпляється за місце в першій десятці. Розбираємося, хто і скільки заробив у американському кінопрокаті за минулий вікенд.
-
БізнесДіджиталТБ
YouTube-канали проектів медіагрупи «1+1» отримали від відеохостингу нагороди за популярність
от TelekritikaЗолоту кнопку YouTube отримав канал «Голосу країни» (1 000 000 підписників). «Голос країни» є одним із найпопулярніших каналів медіагрупи на YouTube (загалом у скарбничці «1+1 медіа» 45 YouTube-каналів). Профіль «Голосу» був створений в 2011 році і сьогодні зберігає випуски і ексклюзивні інтерв'ю та бекстейджі 8 сезонів проекту. Срібні кнопки отримали канали серіалу «Школа» (понад 400 000 передплатників) і канал «Світського життя» (понад 100 000 передплатників). -
Ціни на оренду традиційних супутникових ємностей незабаром стабілізуються. Такий висновок зробили аналітики з компанії Euroconsult у своїй нещодавній доповіді «Тенденції ціноутворення в секторі оренди FSS-ємностей». Хоча наразі в різних регіонах ціни можуть варіюватися від $1000 до $7000 за 1 МГц на місяць.
-
Рекламні кампанії фільмів стають усе витонченішими (а у випадку з «Месниками» – імерсивнішими). Що краще – старе добре партнерство із закусочними, як у чергових «Зоряних воєн», чи передові онлайн-квести, як у нового фільму з Баррі Кеоганом? Вирішувати вам – ми ж просто зібрали найцікавіші піар-ходи свіжих фільмів.
-
Deadline Hollywood повідомляє, що запланований на 4 травня аукціон із продажу кіностудії Гарві Вайнштейна був скасований через те, що очікувані пропозиції за ціною не виправдалися. Однак компанія з великою ймовірністю може бути продана далаським бізнесменам.
-
Продовження марвелівської історії про месників – картина «Месники: Нескінченна війна» – за перший вікенд заробила $250 млн у прокаті вдома і ще $380 млн за кордоном, обігнавши своїх попередників.
-
Видавництво Bloomberg підрахувало, що компанія Tesla витрачає $6,5 тисяч кожної хвилини.
-
БізнесДіджитал
Скандал не помеха: Facebook заявил о росте прибыли и выпустил задабривающий ролик
от TelekritikaFacebook впервые после скандала с утечкой данных своих пользователей представил первую квартальную отчетность и опубликовал рекламный ролик, в котором пообещал, что после инцидента вернется к тому, что сделало его самой популярной соцсетью в мире. -
Розробник програмного забезпечення Flexbby, що оцінює бізнес-процеси, підрахував потенційні збитки російських компаній від наслідків блокування месенджера Telegram.