Рекламний холдинг Publicis Groupe Ukraine запевняє, що короткі ТВ-ролики ефективніші за довгі.
Бізнес
-
-
Про що говорили учасники ринку на галузевій конференції #TIM-TU Convergence 2019
-
З 1 січня значно подорожчали ТВ-послуги телевізійних сервісів, зокрема кабельного телебачення, IPTV, ОТТ.
-
Instagram – улюблена платформа модників, і ходять чутки, що сервіс має намір посилити свою привабливість для рекламодавців.
-
БізнесТБ
⛔ Ігри в монополію. Як Антимонопольний комітет змусив StarLightMedia «трансформувати» сейлер
Правонаступникові StarLight Sales – новоствореному телевізійному сейлеру Ocean Media, офіційними власниками якого значаться невідомі медіаринку особи, цього року пощастило стати найбільшим продавцем рекламного часу на ТБ. -
Американська спортивна аудиторія все частіше переходить на цифрові відеоплатформи, хоча платне ТБ, як і раніше, домінує у сфері спорту.
-
Українське телебачення має досить довгу історію взаємин з міжнародними донорськими організаціями, про яку стали масово говорити лише після 2014 року. У суспільстві цю роботу образливо прозвали «грантоїдством», апріорі дорікаючи кожному, хто бере гроші з міжнародних фондів. «Телекритика» вирішила розібратися, чи є у такого скепсису підстави.
-
Міністерство юстиції США порушило кримінальну справу проти Huawei.
-
Програма побила власний рекорд 2006 року і перемогла у всіх номінаціях премії «Телетріумф».
-
«Зеонбуд» не підписав контракт на 2019 рік зі своїм головним підрядником – Концерном РРТ, але телеканали однаково готуються до підвищення. Інфляція тарифів «Зеонбуду» для телеканалів залежить від переговорів із КРРТ.