Головний аналітик телегрупи StarLightMedia Орест Білоскурський пояснює, чому роль онлайн-відеоплатформ на кшталт Netflix надто перебільшена.
Бізнес
-
-
«1+1 media» закликає рекламодавців ділити ризики під час розміщення реклами в digital-проектах. StarLightMedia хвалиться успіхами мобільного застосунку Teleportal і акцентує на Brand Safety рекламодавців у інтернеті.
-
YouTube засинає, прокидається Apple? Наближені до YouTube джерела заявляють, що компанія припинить випуск серіалів власного виробництва.
-
БізнесТБ
? Рекламні баталії: як рекламодавці відреагували на зміну цінової політики «Альянсу»
от TelekritikaТВ-інфляція з анонсованих 45% сягнула 60%. Через це, а також через зміни правил розміщення ТВ-реклами, рекламодавці зменшили закупівлі інвентарю майже на чверть і масово скоротили тривалість своїх роликів. -
БізнесМайстер-класиНовиниТБ
Вища школа Media & amp; Production запускає проект Media Trip
от TelekritikaВища школа Media & amp; Production анонсувала проведення розважально-освітнього проекту Media Trip у шоу «Голос країни» спільно з організаторами шоу «Голос. Діти», «Танці з зірками» та «Маленькі гіганти». -
Провідні рекламні холдинги (Dentsu Aegis Network Ukraine, Publicis Groupe Ukraine і CMS Group) повідомляють, що у них не було проблем із розміщенням комерційної реклами на ТБ у виборчий період.
-
У 2012 році компанія Google намагалася зрозуміти, як створити «ідеальну команду». Експеримент мав назву «Проект Арістотель». Нижче розповідаємо про результати експерименту й альтернативні думки дослідників.
-
БізнесТБ
☝ ? Анатомія законотворчості. Що пропонує нова редакція законопроекту про аудіовізуальні медіасервіси
Громадські організації своїми закликами ухвалити закон про аудіовізуальні медіасервіси, схоже, домоглися зрушення з мертвої точки процедури з його ухвалення, яка штучно затягнулася вже більше як на рік. -
Bloomberg опублікував рейтинги бізнес-шкіл за 2018 рік. Цього року ресурс креативно підійшов до опитування, поділивши його на шість категорій. У чотирьох категоріях перше місце посідає Стенфордський університет.
-
Наймасштабніша дводенна бізнес-подія Західної України відбудеться у Львові.