Давайте ж дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія наприкінці березня – початку квітня.
Політичні ток-шоу, програми та новинні блоки
25 березня в ефірі проекту «Свобода слова» вийшов спецпроект, присвячений виборам. Під чуйним керівництвом Вадима Карп’яка виступали кандидати в президенти, серед яких: Петро Порошенко, Валентин Наливайченко та Руслан Кошулинський, а також журналісти та низка представників громадських організацій. Незважаючи на глобальність заявленої теми і пул експертів, випуск пройшов нижче за середню частку каналу, взявши дещо більше стандартних показників – 5,8% (18-54).
Значно кращі показники у «Свободи слова» були 1 квітня, наступного дня після виборів. Тема випуску була присвячена другоve туру та прогнозам. Серед експертів були міністр внутрішніх справ Арсен Аваков, голова правління «Опори» Ольга Айвазовська та генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології Володимир Паніотто. Випуск взяв 7,8% за тією ж аудиторією. У день виборів на ICTV в ефірі було два спецпроекти – випуск «100 хвилин з Оксаною Соколовою» і «Факти. Вибори». Максимальні показники першого проекту були о 18:50 – 10,4% за аудиторією 18-54. Випуск новин «зайшов» гірше – найкраща частка телеперегляду (6,6%) була о 20:00.
Найгарячіше було в ефірі «Права на владу». 28 березня в студії «Плюсів» також говорили з кандидатами – Юлією Тимошенко, Анатолієм Гриценком, Романом Кошулинським, Олександром Вілкулом, Віктором Бондарем та іншими. Теми в ефірі порушувалися різноманітні, зокрема – де кандидати взяли гроші на такі масштабні кампанії. Випуск взяв 12,2% за аудиторією 18-54 і 14,3% за 18-54 (50k). Рекорд телеперегляду проекту «Право на владу» припав на 4 квітня.
В ефірі так само, як і на «Свободі слова», обговорювали другий тур і майбутнє. Програма видалася настільки «гарячою», що в мережі досі обговорюють, наскільки коректними були висловлювання Наталії Мосейчук у відповідь журналістці Яніні Соколовій. Цифри це підтверджують – 15,2% за 18-54. У день виборів, 31 березня, на «Плюсах» також стартував спецпроект у рамках ТСН «Вибір країни». Випуск о 19:30 взяв 18,5% частки за тією ж аудиторією.
Трохи спокійніше було в Олени Кот у програмі «Головна тема. Вибір». Так, у п’ятницю, 29 березня, в ефірі нового проекту «Україна» були президент Петро Порошенко, лідер партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко, лідер «Радикальної партії» Олег Ляшко та член партії «Опозиційний блок» Олександр Вілкул. Випуск з обговоренням усе того ж, наболілого, взяв 8% за аудиторією 18-54. 31 березня на «Україні» стартували одразу два спецпроекти. Новинний блок «Сегодня», присвячений виборам, зібрав 11,9% частки. 4-годинний марафон, що почався відразу після новин у рамках програми «Головна тема. Вибір», отримав лише 7,2% за аудиторію 18-54.
У цей же час з 20:00 і до 23:30 на «Інтері» в день виборів пройшов спецпроект «Подробиці виборів». Показники проекту були в середньому 4,5%, найвищі показники були о 20:00 – 7,7%. До ночі частка спецпроекту впала до 4%.
В ефірі «Суспільного» в день виборів йшло ток-шоу «Зворотний відлік». Проект зібрав 0,9% частки за аудиторією 18-54.
Ненабагато краще буи справи в ефірі «Прямого» – випуски, присвячені виборчому процесу, які на новинному каналі йшли весь ефір, починаючи з 7 ранку, брали в середньому до 2%. Найкращий випуск відбувся о 15:00 – його частка становила 3,1% (18-54).
Серіали
СТБ
25 березня на телеканалі СТБ запустилася 8-серійка «З вовками жити» виробництва Artforms production. Перша серія о 19:00 зібрала 11,7% за аудиторією 18-54, друга – 12,6% за тією ж аудиторією. Надалі частка серіалу особливо не змінювалася. 1 квітня СТБ запустив наступний серіал – «Як довго я тебе чекала» («Київтелефільм»). Історія кохання взяла на першій серії (20:00) 9,4% за 18-54, на другій (21:00) – 10,7%. До кінця тижня частка серіалу впала до 9%.
«1+1»
На «Плюсах» у лідерах з телеперегляду – серіал «Слуга народу. Від любові до імпічменту», який стартував на каналі ще в середині березня. Показники перших серій в середньому не охоплювали більш як 10%, однак у середу, 27 березня, серія о 22:00 зібрала 18,6% за 18-54 і 20,8% за 18-54 (50k).
1 квітня на «Плюсах» стартував новий серіал під назвою «Кухня». Перша серія (20:45) отримала 12,5% за аудиторією 18-54. До другої серії показники впали до 10,5%, однак уже в четвер, 4 квітня, повернулися на попередні позиції – 11,8%.
«2+2»
Завершивши четвертий сезон (рекордний за показниками) серіалу «Опер за викликом» 1 квітня канал запустив новий детективний серіал українського виробництва – «Звонар». Остання серія «Опера», що пройшла 28 березня, взяла показники трохи нижчі, ніж у середньому четвертий сезон – 6,2% проти 7%. Недоїмку за частками взяв на себе «Звонар» – перша серія (20:30) – 7,1%, а вже до четверга, 4 квітня, частка серіалу впала до 5,9% у 18-54.
«Україна»
Лаври першості «України» у серіальному виробництві переплюнути складно. Найкращим серіалом у період з 25 березня по 7 квітня став «Серце матері», що стартував на каналі ще 18 березня. Уже в перші тижні трансляції частка серіалу коливалася від 15% до 19,4% і ось 4 квітня (22:00) «Серце матері» отримав заповітні 20,5% частки – вдруге очоливши топ найкращих серіалів березня на українському ТБ.
«Новий канал»
Тиждень тому серіаліті «7Я Рози» пересунули в слоті – проект виходив не о 22.00, як було раніше, а о 23:40. Від цього охоплення телеперегляду особливо не змінилося. Наприклад, на останніх серіях, у вівторок, 26 березня, частка проекту становила 3,9% за 18-54, остання серія, 28 березня, взяла значно нижче – 2,6%.
Ток-шоу, розважальні проекти
«Новий канал»
На «Новому каналі» не особливо зайшов новий проект Іmprov live show, анонси якого з’являлися в мережі ще з осені минулого року. Перші показники проекту, який запустився в п’ятницю, 29 березня, становили 4,4% за аудиторією 18-54 та 4,9% за 18-54 (50k). Вирівняти обстановку розважального шоу від «Кварталу 95» вдалося до другого випуску – 5 квітня частка програми становила 9,1% за аудиторією 18-54 (50k). Лідером за переглядами серед розважальних проектів на «Новому» вже не перший тиждень залишаються повтори «Хто зверху?» – 9,6% за аудиторією 18-54 (50k) (середа, 3 квітня). У нових сезонах понеділкової сітки – без змін. Частка проекту «Ревізор: магазини» (19:00) 25 березня становила 4,7%, 1 квітня – 3,5%. Справи у «Таємного агента» (понеділок, 21:00) теж не дуже. 25 березня – 6,7%, але вже 1 квітня частка впала до 4,3%. Частка «Заробітчан» у денному праймі не подолала планку 6%.
СТБ
Цього тижня, швидше за все через виборчий процес, впали показники СТБ. Гарними частками вже котрий тиждень можуть похвалитися повтори «Хата на тата» в денному праймі – їх частка сягає 11%. Також варто відзначити успіх «Слідство ведуть екстрасенси» (19:00). Наприклад, у понеділок, 25 березня, за аудиторією 18-54 проект взяв 11,7%. У цей час став втрачати аудиторію новий сезон «Холостяка». Якщо ще 15 березня частка проекту становила 15%, то в п’ятницю, 29 березня, вона впала до 11,4%, а 5 квітня – до 10,1% за аудиторією 18-54 (50k).
«1+1»
На «Плюсах» найкращим розважальним проектом залишається «Голос країни» – 31 березня, у день виборів, вокальний конкурс зібрав 15,8% частки за аудиторією 18-54 (50k), 7 квітня – 16,3%. Випуски «Ліги сміху» (п’ятниця, 20:30) утримують свою аудиторію. 29 березня випуск взяв 16,9% частки за аудиторією 18-54 (50k), 5 квітня залученість аудиторії дещо знизилася – до 13,3%. На місце «Ігор приколів», які виходили в слоті 22:30 «Плюси» поставили «ГуднНайта Клаб», знову ж від студії «Квартал 95». Прем’єра проекту 5 квітня взяла середні показники – 9,6% за аудиторією 18-54 (50k).
Суботня сітка «Плюсів» виглядає так: «Розсміши коміка» (18:30) 30 березня отримало 6,8% за аудиторією 18-54 (50k). До 6 квітня частка проекту, де в новому сезоні жартують діти, впала до 6%. Значно кращі справи у «Вечірнього кварталу» (20:20) – частка випуску від 30 березня становила 12,3%, 6 квітня (21:40) – 10,4%.
«Україна»
Поки не «злітає» за показниками новий проект «України» – «Дивовижні люди» (субота, 21:00). Випуск від 30 березня за аудиторією 18-54 (50k) взяв 11,7%, 6 квітня – 9,9%.
«Інтер»
У цей час на «Інтері» виходить програма «Крутіше всіх» (субота, 20:30), де також змагаються суперздатностями діти. Частка програми, звичайно, не дуже: 4,2% (30 березня) проти 3,6% (6 квітня).
Спорт
Минулі два тижні, крім політики, також відзначилися спортивними подіями. 25 березня в ефірі «України» відбувся черговий відбірковий матч на Чемпіонат Європи між Україною і Люксембургом. Частка його телеперегляду становила 15,8% за аудиторією 18-54. Також 3 квітня на «2+2» просто перед серіалом «Звонар» (о 18:30) відбувся матч між «Зорею» та «Динамо», який приніс каналу 5,7% частки.
31 березня (4:50) в рамках програми «Великий бокс» на «Інтері» відбувся поєдинок між чемпіоном світу за версією WBC у напівважкій вазі, українцем Олександром Гвоздиком і претендентом на титул, французом Дуду Нгумбу. Його частка телеперегляду становила 13,2% за 18-54 і 15,1% за 18-54 (50k).
Заголовне фото: «1+1»