Головний місяць шоу-прем'єр позаду. Березень не тільки подарував глядачам близько десятка яскравих проектів, а й повернув на телевізійні екрани запилені формати скандальних реаліті та студійні інтерв'ю. Тепер головне – не давати глядачам нудьгувати і якомога частіше доливати оливи до вогню. «Телекритика» підготувала огляд нових проектів, які тільки готуються до виходу в квітні.
ТБ
-
-
НовиниТБ
«100 в 1»: перші лузери вибули з шоу вже через 2 години після старту проекту
от TelekritikaТри бійки, одна істерика і мінус два учасники – учора на телеканалі ТЕТ з досить високими показниками частки телеперегляду (5,1%) стартувало нове реаліті-шоу «100 в 1». -
Telegraph Media Group (TMG) опублікувала дані, які свідчать, що жінки в компанії отримують на 35 відсотків менше, ніж чоловіки.
-
БізнесДіджитал
Втратили обличчя: Стівен Сігал більше не амбасадор сумнівного криптовалютного проекту
от TelekritikaГоллівудська зірка Стівен Сігал і таємні засновники проекту Bitcoiin (не плутати з Bitcoin) покинули свій криптовалютний проект після первинного розміщення токенів, або ICO (залучення інвесторів криптовалют), повідомляє видання The Verge. -
ЗМІНовиниТБ
Прийом, прийом: глядачі «1+1 медіа» першими зможуть ловити закодований сигнал із супутника
от TelekritikaГрупа «1+1 медіа» підписала угоду на поставку супутникових ТВ-приймачів раніше інших вітчизняних медіагруп. Таким чином група готується до запланованого на осінь кодування супутникового сигналу українських телеканалів. -
ПіратствоТБ
Україна навіть не в першій десятці: опублікований рейтинг найбільш піратських країн
от TelekritikaСвітовий авторитет у сфері цифрового піратства MUSO опублікував звіт за 2017 рік. Згідно зі звітом, глобальне піратство зросло на 1,6% за минулий рік. Було виявлено 300,2 мільярда відвідувань сайтів, які надають нелегальний контент. -
На сайті Applico вийшла стаття засновника і генерального директора компанії Алекса Мозеда. Бізнесмен розмірковує про те, як традиційні ринки воюють з великими технологічними гігантами і чому програють.
-
Компанія Fullscreen і дослідницька лабораторія MediaScience підготували дослідження, яке показує, хто важливіший для брендів: знаменитості чи так звані інфлюенсери (лідери думок).
-
МедіатусовкаТБ
Регіна Тодоренко рекламує не надто корисний сир російського виробництва
от TelekritikaУкраїнська співачка і телеведуча поділилася секретами здорового харчування в Instagram, сховавши рекламу російського продукту. -
Відмовитися від ліжка, засобів гігієни та навіть їжі – на що ви готові піти заради грошей? Телеканал ТЕТ запускає нове шоу «100 в 1», де сто учасників будуть намагатися ужитися в будинку, який призначений тільки для чотирьох.