«Медіа Група Україна» запускає третій футбольний телеканал – «Футбол 3». З 1 січня «Футбол 1» і «Футбол 2» не будуть доступні у провайдерів аналогового кабельного телебачення. Холдинг став ексклюзивним дистриб’ютором телеканалу Setanta Sports у HoReCa (Hotel, Restaurant, Cafe / Catering). На телеканалах «Україна», «НЛО TV» та «Індиго» наступного року вийде 2000 годин прем’єрного контенту.
Про це стало відомо на презентації «Медіа Групи Україна» для провайдерів платного телебачення, яка відбулась 7 листопада в рамках телеком-конференції #TIM 2019: Telecom, IT, Media.
Третій футбольний телеканал почне своє мовлення вже у січні наступного року: «Ми ухвалили рішення щодо запуску третього спортивного каналу. Цей телеканал буде називатися «Футбол 3». Він з’явиться у вас у січні. І ще одна хороша новина – ми будемо продавати цей телеканал в ОТТ. Щодо контентного наповнення ми повідомимо пізніше – програмна сітка зараз у розробці», – повідомив Олександр Ремезовский, директор департаменту дистрибуції платних каналів та медіаплатформ «Медіа Групи Україна».
Роботою над новим мовником займатиметься команда каналів «Футбол 1» і «Футбол 2». Шеф-редактором «Футболу 3» буде Іван Гресько – шеф-редактор телеканалів «Футбол 1» і «Футбол 2». Останній дав зрозуміти, що новий мовник не транслюватиме матчі Ліги чемпіонів та Ліги Європи, Гресько сконцентрувався лише на контенті «Футбол 1» і «Футбол 2». Крім ексклюзивних прав на матчі Ліги чемпіонів, Ліги Європи, чемпіонати Італії (Серія А), Бельгії, матчі Національної збірної України, українських футбольних клубів, Ліги Націй, телеканали є трансляторами також чемпіонатів Іспанії (Ла Ліга), Франції (Ліга 1) і Німеччини (Бундесліга). Трансляція останніх трьох чемпіонатів стала можливою після того, як в серпні до “Медіа Групі Україна” перейшла субліцензія телеправ на матчі Ла Ліги, Ліги 1 і Бундесліги за угодою з Megogo (ексклюзивно володіє телевізійними і інтернет-правами на ці матчі). У наступному році телеканали мають намір транслювати Євро 2020, цьогоріч група транслювала відбори на Євро 2020. Телеканали «Футбол 1» і «Футбол 2» займаються також власним виробництвом – в ефірі телеканалів виходить усього 12 програм (новини, розмовні студії, інтерв’ю і т.п.). Усього на футбольних каналах холдингу працює понад 200 осіб. У листопаді “Футболи” святкують своє 11-річчя.
З нового року група планує прибрати телеканали «Футбол 1» і «Футбол 2» з аналогових пакетів провайдерів кабельного телебачення. «З 2020 року телеканали «Футбол 1» та «Футбол 2» будуть доступні тільки на цифрових майданчиках. Що робити тим, у кого тільки аналогова мережа? Ми зараз над цим рішенням працюємо. У нас є думки, як це вирішити», – зазначив Олександр Ремезовский.
На питання провайдерів, чому група не надає «Футбол 1» і «Футбол 2» ОТТ-операторам, директор департаменту дистрибуції платних каналів і медіа платформ МГУ повідомив наступне: «Телеканали «Футбол 1» та «Футбол 2» сьогодні представлені у кабельних мережах, в ОТТ телеканали є тільки в однієї платформи – ви всі знаєте у якої (йдеться про ОLL.TV, яка входить до «Медіа Групи Україна» – ред.). Вона є сьогодні, якщо я не помиляюся, єдиною ліцензованою платформою. Що буде наступного року – давайте подивимося». Власники супутникової антени можуть дивитися ці телеканали, тільки якщо підключаться до Xtra TV (Viasat цих телеканалів не має).
З грудня холдинг буде дистрибувати телеканал Setanta Sports в HoReCa: «Вчора ми домовилися з телеканалом Setanta Sports з приводу того, що «Медіа Група Україна» буде ексклюзивним дистриб’ютором контенту каналу Setanta Sports в HoReCa. З грудня досить мати контакти нашої медіагрупи, щоб отримати весь спортивний контент», – акцентував Ремезовский.
Ефірні телеканали
«Медіа Група Україна» для своїх ефірних телеканалів готує до показу у 2020-му 2000 годин прем’єрного контенту (не враховуючи новинних програм), з якого 500 годин – це праймовий контент, ще 600 годин – денний і предпраймовий контент (серіали, шоу, докудрами .
Телеканал «НЛО TV» наступного року покаже культові американські серіали «Теорія великого вибуху» і «Друзі» (раніше транслював Новий канал), цьогоріч до телеканалу перейшла франшиза «Всі жінки – відьми» (після ТЕТ) – серіал був уподобаний глядачами. Наступного року для телеканалу вже знято понад 100 годин прем’єрного контенту, всього на каналі у 2020-му буде більше 200 годин прем’єр.
Телеканал «Індиго» цьогоріч увійшов до топ-15 найбільш рейтингових телеканалів України. З’явилося власне виробництво – канал почав знімати серіали для жіночої аудиторії. У наступному році на каналі буде близько 60 годин власних прем’єр. З великих західних франшиз мовник буде продовжувати транслювати американський серіал CSI. Також в ефірі будуть повтори кращого контенту групи.
Вартість ліцензійних відрахувань для провайдерів за три канали холдингу («Україна», «НЛО TV» і «Індиго») у першому кварталі 2020 року становитиме 2,4 гривні з абонента на місяць, у другому – зросте до 3,6 гривні.
У презентації для провайдерів не згадувались майбутній запуск серіального телеканалу, анонсований у жовтні директором зі стратегії та розвитку бізнесу МГУ Федором Гречаніновим, а також новий інформаційний телеканал «Україна 24», який почне мовлення в ефірній цифровій мережі замість телеканалу «Ескулап».
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» вTelegram та Facebook!