Платформа створення коротких відеороликів TikTok вийшла на ринок електронного навчання в Індії з програмою #EduTok. Про це повідомив The Next Web.
У рамках цієї програми компанія запустить оригінальне освітнє шоу та просуватиме навчальні відео у співпраці з освітніми інституціями.
TikTok заявила, що вже створено понад 10 мільйонів відео з хештегом #EduTok, а загальна кількість переглядів становить понад 48 мільярдів.
У вересні компанія стала партнером освітніх ініціатив таких платформ: Vidya Guru, Hello English і CETKing. Сьогодні компанія оголосила про нові зв’язки з іншими інститутами електронного навчання, такими як Toppr, Made Easy і GradeUp.
Пропонуючи освітній контент, TikTok йде в ногу з YouTube.
Порівняно з YouTube TikTok концентрується на коротких роликах, які люди можуть споживати на ходу. Відео вміщують більше підказок, лайфхаків і мотиваційних повідомлень, ніж повномасштабних навчальних програм.
TikTok (з більш як 200 мільйонами користувачів у Індії) планує диверсифікувати від простого розважального контенту в електронне навчання, яке до 2021 року має зрости майже до $2 млрд.
Фото: The Next Web
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!