Відбір ідей відбуватиметься на основі голосів журі та користувачів інтернету в співвідношенні 70% до 30% відповідно. Голосування триватиме до 17 серпня. Професійний склад журі The Next Big Thing. Generation оцінюватиме роботи за 10-бальною шкалою. Таким чином глядачі й експерти відберуть ТОП-20 ідей у кожній з номінацій. 40 заявок, які вийшли у другий тур, будуть оголошені 21 серпня.
Під час третього етапу півфіналісти повинні будуть деталізувати свої ідеї та відправити сценарії до щонайменше двох, а максимум – п’яти випусків або серій своїх проектів. ТОП-10 фіналістів будуть особисто захищати свою ідею перед журі.
Киномаркетинг: 5 лучших рекламных ходов июля
У кожній номінації буде 3 призових місця. Володарі перших місць отримають реалізацію ідеї. За друге місце в номінації «X-серіали» автор ідеї отримає просування і підтримку формату серіалу на міжнародному ринку з метою продажу, а в номінації «Z-веб-формати» – повний консалтинг ідеї від команди 1+1 Digital. Володарі третіх місць зможуть безкоштовне навчатися у Вищій школі Media & Production за обраним напрямком.
«Зараз ми починаємо досить відповідальний етап – голосування і формування ТОП-20 у кожній з номінацій. Оскільки 70% оцінки залежить від балу журі, наша мета – детально розглянути і проаналізувати абсолютно кожну роботу. Ми щиро віримо, що серед отриманих заявок знайдемо ідею, реалізацію якої полюбить кожен український глядач», – каже Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій «1+1 медіа».