Заявок та ідей цього року було не просто багато, а дуже багато. Загалом на пітчинг їх було подано близько дев’яти сотень. І щонайменше половина з них були цілком достойними.
«Ми прочитали близько півтисячі заявок, і, мушу зізнатися, що дуже багато авторів приємно здивували. Якщо підсумувати, то хороших ідей було багато, вони досить глибокі й актуальні. Наприклад, одна з моїх улюблених заявок не була так високо оцінена колегами-суддями і не потрапила до топ-10. Напевно, занадто смілива для того, щоб бути показаною у рамках ефірного телебачення, але вона однозначно може бути цікавою для інших платформ. А мені ну дуже цікаво познайомитися з її автором. Так у мене в блокноті з’явився цілий список учасників, з якими хочу зустрітися в найближчі півроку, щоб познайомитися і поспілкуватися ближче, – це передусім автори особливо креативних, на мій суб’єктивний погляд, ідей. Раптом виникне обопільне бажання співпрацювати надалі. Першою в списку була Ірина Ємець, яка отримала спеціальну нагороду за «Хохлацьку королеву». Ми скоро побачимося. Можливо, з цього спілкування теж щось виросте», – розповіла Олена Єремєєва, головний продюсер серіалів та фільмів каналу «1+1» і голова журі пітчингу The Next Big Thing. Generation у номінації «X-серіали».
У номінації «Z-веб-формати», тобто продукти для YouTube, переміг Роман Розенгурт із ідеєю серіалу «Ангел несмерті». Молодий чоловік випадково гине, коли на нього з даху падає самогубець. У небесній канцелярії йому пояснюють, що сталася помилка. І тепер він повинен повернутися і рятувати інших самогубців.
«Дійсно приємно отримати так багато якісних і продуманих ідей. Так, із загальної кількості були й ті, які не зовсім відповідають сучасним вимогам, але їх було дуже мало. Що цікаво, у більшості ідей тематика наскільки унікальна, що вона не має аналогів ні в Україні, ні у світі. Ідея, яка перемогла, зовсім нова. Зараз дуже гостро стоїть тема залежності дітей від соціальних мереж, до того ж не поодинокі випадки, коли програми, пабліки та чати підштовхують дітей до суїциду. Цей продукт попереджатиме їх про зворотне, знову-таки за допомогою соцмереж. Ідея говорить з аудиторією зрозумілою їй мовою і в звичному для неї середовищі. І її реалізація передусім дуже важлива з соціальної точки зору», – коментує директор 1+1 Digital Анна Ткаченко.
«Саме завдяки таким проектам ми відкриваємо дорогу молодим і вітаємо нові таланти. Цього року The Next Big Thing група «1+1 медіа» провела вже вьоме. Передусім, це унікальна можливість отримати розгорнутий зворотний зв’язок професіоналів щодо твоєї ідеї. Отримані 900 робіт свідчать не тільки про активність українців, а й демонструють дійсно високий рівень представлених заявок учасників, а ідеї переможців справді можуть після реалізації стати успішним продуктом на телевізійному і діджитал ринках», – зазначив генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко.
Володарі перших місць отримають реалізацію ідеї. Друге місце в номінації «X-серіали» – це просування і підтримка формату серіалу на міжнародному ринку з метою продажу. Друге місце в номінації «Z-веб-формати» – повний консалтинг ідеї від команди 1+1 Digital. Володарі третіх місць отримають безкоштовне навчання у Вищій школі Media & Production за обраним напрямком.