Вартість нової послуги становитиме $100 на рік. На початковому етапі читачам запропонують розсилку Rabbit Hole, до якої увійде детальний матеріал про важливу подію дня і стане, по суті, кастомізованою версією вже існуючого розсилання Cheat Sheet.
«Ми хотіли знайти спосіб побудувати більш глибокі, більш інтимні стосунки з нашими найбільш лояльними читачами», – каже генеральний директор Daily Beast Гізер Дітрік.
Продаж інформації читачам – завдання не з легких, тим більше коли інші видання, з більш серйозною репутацією, вже впроваджують таку практику. Але Дітрік вважає, що віддана аудиторія Beast буде готова заплатити за контент видання. Таким чином компанія хоче збільшити аудиторію «природним» шляхом, а не за допомогою інструментів просування в соціальних мережах.
Станом на 2016 рік сайт Daily Beast мав 40% свого трафіку від заходу на головну сторінку (порівняно з 28% у 2014 році). Згідно з даними Google Analytics, сьогодні сайт відвідують 20 мільйонів людей щомісяця.
Дітрік також згадала, що основними покупцями передплати стануть багаті городяни, які буквально «залежні» від новин.
Як стверджують аналітики, у міру того як платні інтернет-послуги стають для людей все звичнішими, впровадження преміальних сервісів не викликає опору, а навпаки, стає все популярнішим.