Тетяна приєдналася до команди Edipresse Media два місяці тому. За цей час вона проявила себе як висококласний професіонал медіаринку і досвідчений менеджер. Перед Тетяною стоїть завдання зміцнення позицій холдингу на ринку.
Тетяна закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка, факультет соціології і психології, отримала ступінь магістра соціології. У сфері медіа працює з 2002 року, протягом цього періоду набула великого досвіду у видавництвах, рекламних агентствах і на радіо. Уже з 2006 року Тетяна обіймала посади маркетинг-директора і керівника проектів у міжнародних медіакомпаніях: німецько-українському видавництві «7плюс7медіа» і польській медіакомпанії Murator Ukraine. Останні 6 років очолювала підрозділ масмаркет-видань у німецькому видавництві «Бурда Україна».
«Медіабізнес в Україні переживає постійні трансформації. І тільки рух у розвиток і вдосконалення створює успіх. Важливо при цьому тримати фокус на всіх ключових факторах успіху – і розвитку діджитал-напрямку, і підтримці високого рівня креативу, і системному підході в управлінні бізнес-процесами і командою. Тетяна поєднує успішні якості грамотного керівника. Вірю, що з її позицією на чолі компанії ми й надалі рухатимемося до нових висот, реалізовуватимемо нові завдання, примножуватимемо показники успіху. Дякую Наталії Бойко за 4 роки плідної роботи, внесок у розвиток діджитал-ресурсів, вміння зберегти і примножити цінності компанії», – каже Інна Катющенко, президент Edipresse Media Ukraine.
«Творення, сталий розвиток, соціальна відповідальність – основні цінності медіакомпанії Edipresse, і мені вони дуже імпонують. Своїм головним завданням, крім виконання фінансових показників, бачу необхідність сфокусуватися на цих цінностях і на роботі зі споживачами, адже це багатомільйонна аудиторія брендів холдингу. Розвиток брендів у форматі new media на сьогодні вже необхідність, а не варіант розвитку, і дуже приємно, що Edipresse володіє широкою онлайн-платформою з розвиненими digital-ресурсами, а значить і можливостями, вже зараз. Нам є що запропонувати ринку! Я дякую президентові компанії Інні Катющенко за довіру, вірю в команду, яка володіє глибокою експертизою в Event, Digital і Print напрямках», – цитує прес-служба Тетяну Стамбовську.
Як писала «Телекритика», 1 грудня Наталія Бойко покинула позицію генерального директора компанії, але продовжуватиме співпрацю в консалтинговій формі.
Фото: facebook.com/stambovskaya