Електронні сервіси автоконцерну розділяться на два класи – безкоштовний Standard Connectivity з мінімальним набором можливостей, в який входять карти, навігація і розташування зарядних станцій Supercharger, і платний Premium Connectivity – у нього ввійдуть функції, до яких зараз у власників Tesla вільний доступ. Серед них – вид із супутника, «живе» представлення завантаженості доріг, веб-браузер, музичні потокові сервіси та функціональні оновлення.
Вартість передплати поки не розкривається, але за чутками, інтернет-сервіси компанії можуть обійтися власникам Tesla у 100 доларів на рік.
Зараз у компанії Ілона Маска серйозні фінансові проблеми – Tesla щохвилини втрачає близько 6,5 тисячі доларів, а до кінця року у неї може закінчитися готівка.
Найближчим часом Tesla доведеться провести раунд інвестицій або взяти кредит, вважають аналітики. Компанія занадто багато витрачає на працівників. Ще в 2010 році в штаті працювало 890 осіб, а на початку 2018 року вже 40 тисяч. Виробник електромобілів має намір звільнити близько дев’яти відсотків своїх працівників.