Давайте ж дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія в середині березня.
Серіали
Час визнати, українські серіали підкорюють аудиторію і, судячи з цифр, залучають телеглядачів куди активніше, ніж великі форматні проекти. Почну, мабуть, із лідерів телеперегляду і головних конкурентів за рейтингами на початку березня – серіал «Школа» на «1+1» і «Кріпосна» на СТБ.
Продовження другого сезону «Школи» за цифрами протрималося стабільно. Якщо серіал стартував із показників 12,7% за аудиторією 18-54, то до другого тижня його частка знизилася лише на 1,5%, що несуттєво як для «1+1». Зросли рейтинги серіалу під кінець сезону. У середу частка проекту піднялася до 15,2% за тією ж аудиторією, але на фінальній серії (четвер, 20:40) – просіла, взявши лише 12,4%.
Діаметрально протилежна картина спостерігається у «Кріпосній». Її частка стабільно зростала з 11% на старті до 20,7% (18-54, 50k) у фіналі (четвер, 14 березня).
Після завершення серіалів на їхнє місце в слотах «1+1» і СТБ поставили два нові – «Слугу народу. Від любові до імпічменту» та «Зою». Новий сезону «Слуги народу», незважаючи на палкі дискусії в мережі, глядачі зустріли з досить високими показниками – 11% взяла перша серія (18 березня, 20:40), до 13,7% (21:40) піднялися показники на другий серії за аудиторією 18-54. Надалі частка серіалу помітно впала – вже в середу, 20 березня, серіал охопив лише 8,2% аудиторії «1+1» (18-54).
У «Зої» ситуація зворотна. Якщо серіал стартував з показників 10,5% (18-54) – перша серія і 8,9% – друга, то вже до четверга, 21 березня, серіал піднявся до 13,7% за тією ж аудиторією.
«Новий канал»
У це складно повірити і неможливо прийняти, але у «Нового каналу» цей рік за цифрами проектів власного виробництва невдалий. Наприклад, на серіаліті «7Я Рози» «Новий канал», як і багато медійники, зробив великі ставки, обіцяючи глядачам новий формат на ТБ. Але, здається, сімейні перипетії ведучої СТБ виявилися не надто близькими українському глядачеві.
Проект стартував 19 березня о 22:00 з показниками 4,9% за аудиторією 18-54 та 3,1% за 18-54 (50k), і вже на другій серії (23:00) ці цифри впали до 3,9% і 2,7% відповідно. У наступні дні показники все знижувалися, сягнувши 2,1% за аудиторією 18-54 у четвер, 21 марта.
Але не все так сумно на «Новому». Обидві п’ятниці поспіль (15 березня і 22 березня) телеканал заповнив сітку повторами першого сезону серіалу «Будиночок на щастя». І, незважаючи на те що це далеко не перші повтори цього року, серіал бере свою аудиторію. За більш ніж 4 години трансляції максимальна частка серіалу була в праймі, сягаючи 11,6% за аудиторією 18-54.
«Україна»
На шлях боротьби за серіальну першість нарешті став і телеканал «Україна» після невеликої паузи наприкінці зими. Не знижуючи планки 10% частки на каналі пройшов серіал «Сонячний листопад», який стартував ще 4 березня. У середньому аудиторія серіалу становила 11% (21:10), сягнувши на другій серії (22:00) 13,8% (понеділок, 11 березня). Найвищі показники серіалу, мабуть, були у вівторок, 12 березня, коли «Сонячний листопад» взяв 17,3% за аудиторією 18-54.
У суботу, 16 березня, на «Україні» стартував телефільм «Сурогатна мати», який був у сітці з 16:00 до 21:00. Максимальні показники проекту були о 18:00, коли за аудиторією 18-54 малосерійка взяла 13,9%. З понеділка, 18 березня, на «Україні» стартував ще один серіал «Серце матері». З першої серії (21:20) проект встановив планку частки 14,9% за аудиторією 18-54, піднявшись на другий серії (22:10) до 19,4%, тим самим ставши найкращою програмою дня на українському ТБ. До середини тижня показники серіалу дещо впали – до 16% у середу, 20 березня, і до 17,6% у четвер. Але, незважаючи на незначні зміни в цифрах телеперегляду, серіал, однозначно, увійшов до топу найкращих серіалів березня.
«2+2»
Четвертий сезон «Опера за викликом» не може не радувати. За останні два тижні показники серіалу практично не падали нижче 5% (20:00). Максимальний успіх «Опера» в цьому проміжку був у середу, 20 березня, коли показники сягнули 8,4% за аудиторією 18-54.
Фільми
За два тижні березня відбулися дві прем’єри – документальний проект «Крим. Окуповані» на телеканалі «Україна» і романтична комедія «Секс і нічого особистого» на «Новому каналі».
21 березня телеканал «Україна» показав досить спірний проект про окупований Крим, розповівши глядачам про долі людей з абсолютно протилежними політичними поглядами. Незважаючи на гостроту теми, фільм набрав досить середні показники як для нічного прайму – 10,1% за 18-54 і 6,5% за 18-54 (50k).
Наступного дня, 22 березня, «Новий» о 22:00 показав комедію Ольги Ряшиної із Сергієм Притулою та Романом Луцьким у головних ролях. Фільм зібрав теж досить низькі як для «Нового» показники – 7,3% за 18-54 і 6,6% за 18-54 (50k) .Також 16 березня, в суботу, «Квартал 95» підготував фільм-спецпроект, присвячений 15-річчю комедійної трупи. Стрічка «Квартал твоєї мрії» взяла середні показники на каналі «1+1» – 12,7% за аудиторією 18-54 і 14,1% за 18-54 (50k).
Ток-шоу
«1+1»
«Голос країни» продовжує бути популярним форматним проектом на «Плюсах» ось вже десятий тиждень. Так, 17 та 24 березня «Голос» зібрав однакову кількість аудиторії –18% (18-54, 50k).
Нові випуски «Ліги сміху» (п’ятниця, 20:30) утримують свою аудиторію, збираючи стандартно 15,3% (15 березня) і трохи нижче 22 березня – 13,1%. Нагадаю, прем’єра нового сезону проекту стартувала з показників 16,9%. У «Ігор приколів» (п’ятниця, 20:40) справи, однозначно, гірші. 15 березня показники проекту були 9,5% за аудиторією 18-54 (50k) і вже за тиждень впали до 7,4%, що нижче за середні показники для «1+1».
У суботу, 16 березня, рейтинговий подарунок для «1+1» зробила прем’єра нових випусків «Вечірнього кварталу». За даними прес-служби, перший випуск проекту подивилося понад 5 мільйонів українців – 20,9% частки за аудиторією 18-54 (50k). А ось у «Розсміши коміка. Діти» без змін – вище 8% частки за обома аудиторіями проекту піднятися не вдається.
«Гроші» (понеділок, 22:50) теж просіли на минулих тижнях. Поки динаміка проекту виглядає так: 10,4% за аудиторією 18-54 позаминулого тижня і 11,4% минулого. У «Світу навиворіт із Дмитром Комаровим» (середа, 22:50) ситуація схожа – 14,4% позаминулого тижня проти 11,6% минулого.
СТБ
На СТБ в топі три проекти – «Холостяк-9», «Слідство ведуть екстрасенси» і денні повтори різних сезонів «Хата на тата». Так, перша серія «Холостяка», що вийшла о 20:00 8 березня, зібрала 11,4% частки за аудиторією 18-54 (50k), через тиждень, 15 березня, частка аудиторії зросла до 12,1%, ще через одну – знизилася до 9,6%.
У екстрасенсів все стабільно та успішно. Частка нових серій коливається близько 11–13%, чого не скажеш про новий сезон «Майстер-шеф. Професіонали». Кулінарний проект (субота, 19:00) повільно втрачає аудиторію, взявши 16 березня 9%, а 23 березня – 9,7%. Для порівняння: за перші тижні нового сезону частка проекту нижче 10% не опускалася. А ось повтори «Хата на тата» сягають і 13% в денному праймі.
«Україна»
«Дивовижні люди» (субота, 21:00) поки дивовижними рейтингами похвалитися не може, зберігаючи досить середні показники як для «України» – 11,7% (16 березеня) і 11,2% (23 березня) за аудиторією 18-54 (50k).
«Новий канал»
У сітці «Нового каналу» із ток-шоу все ще сумніше, ніж у серіалах. Нові випуски «Ревізор: магазини» (понеділок, 19:00), «Таємного агента» (понеділок, 21:00), «Аферистів у мережах» і навіть нового спецпроекту Олени-Христини Лебідь «Любов у мережі» (вівторок, 20: 50) усе ще не набирають аудиторії, не піднімаючись вище 7% частки за аудиторією 18-54 (50k). При цьому повтори «Хто зверху?» з Лесею Нікітюк продовжують збирати феноменально високі як для «Нового» показники – від 8% частки. Не заходить проект «Кохання на виживання» (15:10) – випуски збирають не вище 4% частки за аудиторією 18-54 (50k). Не щастить поки і «Подіуму» – частка проекту вже третій тиждень у середньому не перевищує 4,5%, впавши 13 березня (19:00) до рекордно низьких 3,8%.
Політичні ток-шоу
До виборів залишилося менше тижня, тому до політичних проектів зараз особливий інтерес у публіки. Лідером серед політичних проектів залишається «Право на владу» (четвер, 22:30), яке кілька тижнів тому зробило рейтинговий стрибок з 6% частки до 10 і досі зберігає ці показники, ось уже третій тиждень. Випуск від 14 березня взяв 10,9% за аудиторією 18-54, випуск від 21 березня – 10%.
В спину «Плюсам» став дихати телеканал «Україна», який нещодавно запустив новий політичний проект «Головна тема. Вибір» (п’ятниця, 21:00). Якщо перші випуски збирали від 4–6%, то вже 15 березня випуск зібрав 7,4%, а 23 березня – 7,1% .
Найгірша ситуація у «Свободи слова» на ICTV. Хоча проекту вдалося піднятися вище своїх нещодавніх 4%, однак 5,4% (11 березня) – усе ж досить низькі показники як для телеканалу. 18 березня ситуація особливо не покращилася – 5,6% за 18-54.
Євро-2020
Звісно, футбол – куди ж без нього. Так, телеканал «Україна» в п’ятницю, 23 березня, о 21:30 показав відбірковий матч на Євро-2020 між Україною та Португалією. Команди зіграли в нічию (0: 0), а ось трансляція принесла «Україні» 13,6% частки за аудиторією 18-54.