Гендиректор StarLightMedia Михайло Царьов поінформував усі підрозділи компаній групи про плани перейти до поширення кодованого закритого сигналу ICTV, СТБ, «Нового каналу» та інших телевізійних каналів групи до кінця 2019 року.
«Повідомлення про безумовне кодування сигналу надіслане усім партнерам найбільшої української медіагрупи з пропозицією подбати про перехід споживачів до нового ринку платного телебачення у максимально зручний час і запропонувати нові сервіси», – йдеться в повідомленні телехолдингу.
На думку Михайла Царьова своєчасне оголошення планів про кодування сигналу дасть змогу всім партнерам «підготуватися до цього моменту з турботою і увагою до глядачів каналів і розпочати обговорення створення нового ексклюзивного продукту – доступного у платних мережах поширення контенту».
«Наша група сповнена відповідальності за розвиток українського телевізійного ринку та ринку виробництва контенту. Для нас дуже важливим є щороку збільшувати кількість українських програм і серіалів, і ми вітаємо зацікавленість усіх глядачів в українських фільмах і серіалах, вітаємо очікування прем’єр і хочемо розвивати культуру оплати за працю українських і міжнародних талантів – акторів, режисерів, операторів, сценаристів, сотень представників різних професій, які й складають нашу індустрію», – каже Михайло Царьов.
Нагадаємо, раніше чотири провідні телегрупи (StarLightMedia, «1+1 медіа», «Інтер» і «Медіа Група Україна») повідомляли про бажання закодувати свій супутниковий сигнал у другому кварталі цього року.
Причини зміщення супутникового кодування StarLightMedia не повідомляє. Як відомо, 31 березня має відбутися перший тур президентських виборів, на 27 жовтня заплановані парламентські вибори.
У грудні 2018-го було завезено першу партію тюнерів для супутникового кодування в кількості 45 тисяч, роздрібна ціна яких становить близько $35.
Фото: pixabay