Часом ми просто губимося у морі інформації: новини, аналітичні статті, відеоінтерв’ю, література нон-фікшн, – за всім неможливо встигнути. То чому б не знайти простий шлях для отримання потрібної, важливої та просто цікавої інформації у короткому і доступному форматі, такому як промови TED? Ми зібрали вісім відео, які будуть корисними для діджитал-маркетологів і не тільки…
How Influencers Have Transformed Modern Marketing / Як інфлюенсери змінили сучасний маркетинг?
Рейчел Девід – популярна YouTube-блогерка, підприємиця та генеральна директорка маркетингового агентства Hashtag Communications. Її компанія спеціалізується на тому, що зводить гору з горою – лідерів думок із брендами. Завдяки її маркетинговим стратегіям, бренди-замовники змогли зрозуміти, хто є їхньою цільовою аудиторією та як до неї достукатися. Своїм досвідом Рейчел поділилася під час виступу на конференції TED.
Lessons from a Life in Digital Marketing / Уроки діджитал-маркетингового життя
Якщо ви вмієте продавати, ви неодмінно почнете власну справу. У цьому впевнений діджитал-маркетолог і підприємець Сиддхарт Лал. У своєму виступі він розповідає про проблеми, з якими йому довелося зіткнутися, працюючи у невеликому австралійському місті на позиції менеджера із продажів, і як він їх вирішив за допомогою вхідного маркетингу. Пізніше знання у галузі інтернет-маркетингу і навички SEO дозволили йому заснувати свій бізнес, і сьогодні валові продажі його компанії становлять $15 млн.
What the Ancient Greeks can teach us about digital marketing / Що древні греки можуть розповісти нам про цифровий маркетинг?
Джеймс Демпстер – співзасновник агентств Cobb Healthcare і Cobb Digital. У своїй роботі Джеймс застосовує знання із, здавалося б, “невідповідних” сфер, таких як філософія, міфологія, археологія. Навіщо він це робить? І що в результаті отримує? Дізнаєтеся зі спічу.
What makes something go viral? / Як зробити щось вірусним?
Дао Нгуен із медіа-компанії BuzzFeed ділиться досвідом щодо того, як створювати вірусний контент. Зробити це не так вже й складно: достатньо привести до офісу трьох козенят або запустити сирний фонтан. Та й по всьому… Але головне – об’єднати глядачів таким чином, щоб вони утворили одне згуртоване співтовариство.
How Social Media is changing the face of Marketing / Як соціальні медіа змінюють вигляд маркетингу?
Соціальні медіа є галуззю, яка розвивається найбільш динамічно серед інших. Вони змінили те, як ми продаємо наші продукти, як ми знаходимо наших клієнтів і як ми із ними розмовляємо. Про те, як бізнеси можуть використовувати соціальні медіа як інноваційний інструмент, розповідає маркетинг-стратег Тереза Хіт-Верінг.
Experiential marketing is the future of advertising / Маркетинг вражень – майбутнє реклами
Щоб привернути увагу широкої аудиторії із соціальних мереж, потрібно володіти унікальним, живим та інтерактивним досвідом. Такої думки дійшов Лейн Браунштейн, креативний директор і співзасновник experiential design agency Fake Love. У своєму спічі він розповідає, за допомогою яких саме інструментів йому вдається привертати увагу непостійної аудиторії до світових брендів.
How Amazon, Apple, Facebook and Google manipulate our emotions / Як Amazon, Apple, Facebook і Google керують нашими емоціями?
Сукупна ринкова капіталізація Amazon, Apple, Facebook і Google еквівалентна ВВП Індії. Як цим чотирьом компаніям вдалося настільки глибоко проникнути у наше життя? Професор зі Школи бізнесу Штерна при Нью-Йоркському університеті Скотт Галловей ділиться своїми поглядами і приголомшливою статистикою про їхнє домінування та мотивацію – і про те, що відбувається, коли суспільство цінує акціонерну вартість понад усе.
Making sense of marketing in the digital age / Осмислення маркетингу в епоху діджиталізації
Майк Оссвальд, віце-президент з інновацій Hanson, вирішив копнути вглиб історії і простежити, як змінювалися маркетингові стратегії, починаючи з 1865 року і аж до наших днів. Ці дані допоможуть маркетологам детальніше проаналізувати поведінкову модель цільової аудиторії, щоб зрозуміти її якомога краще.
Підисуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!