Отже, тисячі доларів пішли на оренду величезного замку, дорогого гвинтокрила і пантери. Причому левова частка бюджету була витрачена саме на тварину, вартість якої, за словами Світлани, порівнянна з бюджетом маленької країни.
Замість революційних спецефектів, інноваційного монтажу і захоплюючого сюжету на виході отримуємо побиту і зім’яту історію про красунчика і вампіршу. Героїня піднімається в повітря на гвинтокрилі і практично весь кліп ходить по замку, періодично обіймаючись або валяючись на підлозі з хлопцем.
У кліпі все блищить і переливається, ніби час стразів зовсім не минув. Навіщо знімати такий величезний замок, щоб потім показувати локації крупним планом, чи так необхідний був гвинтокрил?
Це чудовий приклад марнотратства, коли лінь і жадібність знімальної групи намагаються замаскувати під дорогий продукт, переконуючи в цьому глядача. По суті Лободі «впарили» халтуру, а вона й не пручалася.
Світлана Лобода зараз на піку кар’єри і, мабуть, може собі це дозволити. Але чи варто хвалитися зайвою дорожнечею знімального процесу тільки через те, що не вийшло зробити дешевше?