Згідно з даними звіту MoffettNathanson порталу Multichannel, на кінець минулого року абонентська база послуги Hulu+ Live TV, за якою йде ОТТ-мовлення лінійних телеканалів, налічувала близько 1,7 млн нових користувачів і зараз сервіс за цим показником обходить DirecTV Now, який втратив у IV кварталі 267 тис. передплатників. Тим часом, кількість користувачів YouTube TV, який запустився навесні 2018, наближається до позначки 1 млн користувачів.
У IV кварталі 2018 року за даними MoffettNathanson, уся екосистема платного телебачення в США втратила близько 247 тис. абонентів (за даними Cord Cutter News, п’ятірка найбільших американських операторів платного ТБ за IV квартал 2018 роки втратила понад мільйон передплатників).
Нагадаємо, Walt Disney Company серйозно налаштована на розвиток відеосервісу Hulu після операції з придбання активів компанії 21st Century Fox, а Hulu, своєю чергою, підвищив тарифи через тиждень після Netflix.
Також зауважимо, що в 2018 році кількість YouTube-каналів, у яких налічується понад мільйон передплатників, зросла практично вдвічі.
Фото: Getty Images