На цифровий маркетинг у США і Великій Британії цього року витратили на 44% більше, ніж минулого – майже $52 млрд.
Якщо брати показники по галузі, то в 2017 рекламодавці витрачали на діджитал-формати лише 16% від загального рекламного бюджету. Цього року кількість збільшилася до 23%.
Завдяки новим каналам комунікації, як зазначають у Reuters, найбільші світові рекламодавці воліють діяти безпосередньо через цифрові платформи, не вдаючись до послуг посередників.
Раніше ми писали про те, що в другому кварталі 2018 року компанії витратили на мобільну відеорекламу на 239% більше, ніж за аналогічний період минулого року. На рекламу в мобільних застосунках видатки за цей період зросли на цілих 688% порівняно з 2017-м. Загалом на всі види мобільної реклами, зокрема й відеоформат, у другому кварталі 2018 роки витратили на 25% більше, ніж за другий квартал 2017-го.