EMEA SABRE Awards присуджується компаніям і працывникам, які працюють у сфері комунікацій. Нагорода відзначає видатні досягнення в галузі бренд-комунікацій і репутаційного менеджменту в регіонах Європи, Близького Сходу і Африки.
Дошорт-листа премії увійшли такі роботи з України:
– Safe Pregnancy Public Education Campaign від ЮНІСЕФ Україна і Ukraine Crisis Media Center;
– Ukrainians Learn Smart Economy від P&G Україна і Be-it Agency;
– «Музей новин» від «1+1 медіа» і Gres Todorchuk PR;
– Ukrainians Learn Smart Economy від P & G Україна і Be-it Agency;
– Keeping Families Close Documentary – Ronald McDonald House Charities in Ukraine і агентства Be-it Health & Social Impact;
– Nokia 3310: Winning New Millennials – HMD Global і Be-it Agency, Україна.
Одним із переможців стала українська група компаній One Philosophy, яка виборола премію Consultancy of the Year і була визнана найкращим роботодавцем у сфері комунікацій в регіоні Європа – Близький Схід – Африка.
Премії також отримали окремі агентства, що входять до складу One Philosophy. До групи компаній належать комунікаційні агентства Be-it Agency, Be-it Health & Social Impact, Republic, брендингові агентства Zeitgest Design і консалтинг Changers. Два кейси від Be-it Agency – P&G і UNICEF – отримали нагороди Сertificates of Excellence в категоріях Best influencer programs + Endorsements (Paid) і Best use of illustrations + Photography відповідно.
«1+1 медіа» отримала сертифікат In2 SABRE Awards Certificate of Excellence в категорії Best brand narrative за свій проект «Музей новин», розроблений спільно з Gres Todorchuk PR. Раніше в цьому році проект завоював престижну європейську премію у сфері PR і корпоративних комунікацій European Excellence Awards 2017.
Нагадаємо, «Музей новин» є першим таким музеєм в Україні. Його відкриття приурочено до 20-річчя програми ТСН. У музеї показали, як створюються новини, розкрили таємниці телевізійних рейтингів і представили 100 головних українських новин останніх 25 років .