Телевізійні автори за допомогою крадсорсінга (залучення до вирішення проблеми великої кількості людей) поширюють інформацію про свої зарплати в електронній таблиці Google. Анонімний документ, що дає змогу письменникам та іншим працыввникам ТБ порівнювати зарплати, є способом боротьби з дискримінацією за расовою і гендерною ознакою.
Документ Google містить кілька посилань на таблиці, у тому числі «Зарплати телевізійних письменників» («TV WRITERS SALARY») і поширюється через соціальні медіа. Таблиці дають змогу працівникам вводити анонімну інформацію про свої зарплати за роботу над серіями для конкретних мереж і студій.
Мелісса Сільверштайн, видавець голлівудського блогу і художній керівник щорічного кінофестивалю в Нью-Йорку, була серед тих, хто першою поширив дані про документ цього вівторка.
Сільверштайн розповіла виданню Variety, що створення таблиці стало ініціативою групи авторів, які працюють над серіалами. Але посилання швидко поширилося серед інших працівників індустрії через соцмережі. Тепер документ перебуває у відкритому доступі.
«Він (документ, – ред.) має розкрити таємницю зарплат і дати людям можливість зрозуміти, як ухвалюються рішення про зарплату, – сказала Сільверштайн. – Він допоможе людям зрозуміти, чого очікувати, коли вони підписують контракт».
Сотні зарплат уже внесені в електронну таблицю, яка просить авторів «допомогти досягти паритету, поділившись будь-якою інформацією, яку вони готові надати». Учасники ввели дані, що включають їх посаду, стать, колір шкіри і зарплату за один ТВ-епізод. Документ дає уявлення про різницю в зарплатах.
Відповідно до таблиці, наприклад, білий чоловік, виконавчий продюсер, заробив $25 тис. за епізод на шоу, у той час як темношкіра жінка (також виконавчий продюсер), що працює на шоу тієї ж студії, заробила $10 тис. за епізод.
«Це дійсно дуже важливо, – сказала Сільверштайн. – Дуже довго мовчанню сприяли».
Використання документа Google – ще один приклад того, що молоде покоління індустрії прагне прозорих методів впливу на соціальні зміни.
Фото: Telegraf-Ера