Спецпроект «Телекритики», у якому працівники медійних компаній, які пройшли війну, розмірковують про те, як державі комунікувати з населенням окупованої і прифронтової територій, чим відрізняється сприйняття війни з окопу і з телеекрану і як потрібно розповідати про війну в ЗМІ.
Спецпроекти
-
-
Співробітники медійних компаній, які побували в армії, розмірковують про те, як би вони подавали інформацію на місці журналістів.
-
Чем отличается война, увиденная с телеэкрана и пережитая на передовой, чего не понять, сидя в ньюзруме и что становится понятно только там? Сотрудники медийных компаний, побывавшие в армии, рассуждают о разнице в восприятии.
-
Пропаганда або «м'яке інформування» населення за допомогою чуток, агітснаряди з листівками або телевежі з сигналом на окуповані землі, роздавання солдатам газет або контроль їхніх записів в інтернеті... Співробітники медійних компаній, які побували в армії, розповіли про своє бачення ситуації з інформацією в зоні АТО.
-
Які шоу ідеальні для телеканалів, які з них найактуальніші саме сьогодні та де телеканали шукають цікаві формати, розповідають топи «Нового канала», 1+1, НЛО-TV и СТБ
-
Продюсери Алла Ліповецька, Олег Кохан, Олеся Лук'яненко, Юрій Мінзянов, Вікторія Забулонська і Юлія Чернявська відповідають на питання, яких сюжетів і жанрів зараз бракує українському глядачеві.