Що гірше – імперія фейків чи фактчекінговий тоталітаризм? Чому омлет і селф-палицю вигадали фашисти? Як це, прокинутися в світі без інтернету? На ці та інші запитання відповідають сучасні сатирики і фантасти, мимохідь розкриваючи головні гріхи сучасної медійної та digital-індустрії.
Спецпроекти
-
-
ПіратствоСпецпроекти
Відеоконтент в онлайні: як люди знаходять крадений контент. Частина 3
от TelekritikaУ рамках спецпроекту «Телекритики» та «Чистого неба», ми продовжуємо досліджувати, як функціонує відео в інтернеті. У цьому випуску розглянемо, як правовласники борються з «малиною». -
Більшість із нас сприймають телебачення як належне, елемент, без якого життя сучасної людини практично неможливе. Сьогодні мало не одиниці згадають, як у домівках українців вперше стали з'являтися блакитні екрани, перші телепрограми і перші улюблені телеведучі. «Телекритика» запускає історичний спецпроект під назвою «Телесторії», покликаний змахнути пил зі сторінок історії і дати можливість кожному поглянути на українське ТБ під іншим кутом.
-
Продовжимо досліджувати, як влаштований бізнес відео в інтернеті: онлайн-кінотеатри, стрімінг, платне телебачення. Подивимося з двох боків: легального бізнесу і «малини», викрадення контенту.
-
Даже скептически настроенные аналитики подтверждают тот факт, что esport в нашей стране существует. И довольно неплохо.
-
«Телекритика» відкриває тривалий спецпроект з антипіратською асоціацією «Чисте небо». Щотижня ми публікуватимемо тексти про те, чому піратство телеконтенту в інтернеті – це погано.
-
У Vice незвичайна для ЗМІ назва – і незвичайна доля. Компанія пройшла шлях від фотосесій зі стриптизерками до інтерв'ю з лідерами ІДІЛ і вечері з лідером КНДР, заразом вигадавши десятки нових форматів, які багато нових медіа лише повторюють.
-
«Телекритика» розбирає скандальний бестселер, який досліджує шляхи головних американських медіа XXI століття: The New York Times, The Washington Post, Vice і BuzzFeed. У першій частині – про нетипове новинне агентство, яке назавжди змінило вигляд інтернет-видань – та чи на краще?
-
«Телекритика» зібрала ключові новини, пов'язані зі звільненням генерального директора Національної суспільної телерадіокомпанії України.
-
Інтерв'юКіноСпецпроекти
«Артхаус Трафік» – про фільми, які естетизують насильство, і фільми, які пропагують толерантність
У розпал зимових свят «Телекритика» змогла поспілкуватися з генеральним директором компанії «Артхаус Трафік» Денисом Івановим і програмним директором Іллею Дядиком про сприйняття Ларса фон Трієра в Україні, про те, як заманити на вітчизняні фестивалі зірок першої величини, і про виклики, які стоять перед галузевими ЗМІ.