Працівники New York Magazine дізналися, що їхнє видання було продане компанії Vox Media, прочитавши про це в New York Times, повіомляє New York Post.
Редакція була «глибоко схвильована» статтею, що вийшла пізно ввечері 24 вересня, в якій були цитати їхнього боса, генерального директора New York Media Памели Вассерштейн, про продаж компанії New York Media і передання її новому власнику – Vox Media.
Профспілка заявила, що компанія не повідомляла працівникам про угоду аж до 9:11 вечора, після того як офіційне інтерв’ю з Вассерштейн опублікували в New York Times.
«Ми глибоко стурбовані тим, з якою неповагою до працівників було подано інформацію про продаж компанії», – заявляє News Guild of New York, об’єднання, що представляє працівників New York Media і пов’язаних веб-сайтів.
Також Wall Street Journal розкрила фінансову частину угоди. За їхніми даними, New York Media було куплено за $105 млн. З угоди менеджмент NYM отримає 12% акцій об’єднаної з Vox Media компанії. Президентом цього союзу стане Памела Вассерштейн.
Нагадаємо, 24 вересня New York Media разом із їхнім головним активом – журналом із 50-річною історією New York Magazine придбав Vox Media. Власник Vox Media Джим Банкофф і голова New York Media Памела Вассерштейн заявили, що їхні компанії доповнюють одна одну. Таким чином вони сподіваються створити сучасну медіакомпанію, яка об’єднує друкований журнал, кілька веб-сайтів, сервіс подкастів і кілька стрімінгових сервісів.
Vox Media працює з 2005 року, її перший проект – це мережа спортивних фан-сайтів SB Nation. З 2009 року її очолює Банкофф, який створив нові бренди для компанії на кшталт The Verge і Polygon. Проекти Vox Media охоплюють різні теми, від ігор і технологій до новин у сфері ядерного озброєння.
Фото: VOX
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!