Так, частка програми за цільовою 18-54 (Україна) становила 15,1% це найвищий показник програми за останні 10 років. А за аудиторією 18-54 (міста 50 тис.+) частка становила 14,9% – це рівень рекордної для програми частки з 2005 року.
Ранковий блок «1+1», який включає «Сніданок з 1+1» і випуски ТСН, за результатами тижня впевнено лідирував у своєму слоті, значно випередивши конкурентів за часткою аудиторії.
Нагадаємо, що досягнення минулого року дали змогу «Сніданку з 1+1» потрапити до шорт-листа відразу в п’яти номінаціях престижної премії «Телетріумф», оголошення результатів якої відбудеться вже сьогодні. Так, «Сніданок з 1+1» і його співробітники представлені в номінаціях «Ранкова/денна інформаційно-розважальна програма», «Ведучий ранкової інформаційно-розважальної програми», «Інтерв’юер», «Режисер-постановник ранкової/денної програми» і «Оператор проморолика/ID каналу».