За результатами попереднього тижня, 8–12 квітня 2019 року, частка «Сніданку з 1+1» за аудиторією 18-54 (50К+) сягнула 15,9% – це найвищий показник програми з 2006 року. Також «Сніданок з 1+1» продовжує впевнено утримувати лідерство в ранковому слоті, помітно випереджаючи телепродукти інших каналів.
«Для нашої команди телеглядачі є основним джерелом мотивації і натхнення, і ми раді, що новинки сезону, спрямовані на встановлення тіснішого зв’язку з аудиторією, не тільки позитивно вплинули на показники телеперегляду, а й отримали багато схвальних відгуків. Ми вражені кількістю бажаючих потрапити на наше ток-шоу щочетверга, а перші результати голосування в прямому ефірі на базі платформи Viber нас надихають робити програму ще більш інтерактивною, а глядачів – ще більш залученими», – коментує директор департаменту ранкового мовлення каналу «1+1» Юлія Жмакіна.
Нагадаємо, з початку року в проекті з’явилися нові рубрики: «Правила Сніданку. Діти», «Фросина погода», «#ТАКаШО» і «Сніданок про любов».
Також нещодавно «Сніданок з 1+1» запустив платформу голосування в прямому ефірі на базі Viber. Опитування не обмежені темами, а їхні результати оголошують того ж дня під час прямого ефіру. Наприклад, вони можуть стосуватися ситуації навколо укладення договорів із сімейними лікарями; музичних, літературних або гастрономічних уподобань глядачів або образів ведучих.
Фото: «1+1 медіа»