В ефірі ранкового шоу «Сніданок з 1+1» відбулася прем’єра рубрики «Зв’язок поколінь», розроблена спільно з українською телекомунікаційною компанією «Київстар». Запуску ініціативи передував проєкт «Смартфон для батьків» від «Київстар», який допомагає старшому поколінню освоїти сучасні технології через інтерактивні онлайн-уроки, і проєкт #забутипровік від 1+1 media, головна мета якого – протидія ейджизму. Про це повідомляє прес-служба медіагрупи.
Усього заплановано 8 епізодів рубрики з сюжетами та гостьовими студіями, героями яких стануть представники різних поколінь. Вони на власному прикладі покажуть, як долають фізичну і духовну відстань завдяки сучасним засобам зв’язку. Контент буде транслюватися щовівторка (протягом 8 тижнів) о 8:10 на каналі «1+1».
«Сніданок з 1+1» не боїться працювати з темами, які дискримінують ті чи інші групи суспільства. Зокрема, більшість людей у нашій країні помилково вважають, що після 50 років життя закінчується. Однак герої наших сюжетів, люди старшого віку, доводять зворотне. Вони постійно розвиваються, демонструють абсолютно нову для України модель поведінки та інтерес до життя. Тому ми дуже раді співпраці з «Київстаром», адже спільно розроблена рубрика «Зв’язок поколінь» є продовженням нашої ідеї щодо протидії віковій дискримінації.
«Зв’язок поколінь» – це про те, що завдяки сучасним гаджетам рідні та близькі можуть підтримувати своїх батьків, дідусів і бабусь, утримувати душевний спокій і близькість навіть на відстані. Фактично це маленькі лайфсторі, які дають правильні меседжі суспільству щодо об’єднання сім’ї та нагадують ключові цінності. Така співпраця пріоритетна і важлива для нас, тому над реалізацією проєкту працюють кращі фахівці команди», – розповідає Юлія Жмакіна, директор департаменту ранкового мовлення 1+1 media.
У вересні 2019 «Київстар» запустив соціальний освітній проєкт «Смартфон для батьків», який покликаний допомогти старшому поколінню навчитися користуватися сучасними телефонами та використовувати всі їхні переваги.
«Мета «Київстару» як технологічного лідера – не тільки забезпечити населення якісним мобільним інтернетом, а й навчити необхідним цифровим навичкам, щоб кожен зміг відчути переваги сучасних технологій – користуватися послугами онлайн, знаходити потрібну інформацію, а головне – підтримувати зв’язок з рідними людьми – дітьми і внуками», – прокоментувала Ганна Захараш, директор з корпоративних комунікацій «Київстару».
Першими героями рубрики, яка вийшла в ефір 10 березня, стали Ольга та Олександр Рябчуни. Мама з сином розповіли про спільне вивчення гаджетів і можливості, які кожен раз відкриваються перед ними завдяки новітнім технологіям.
Фото: 1+1 media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!