Ринок мобільних застосунків стрімкий у розвитку і непередбачуваний. Перебуваючи під прицілом інвесторів, він впливає на глобальні економічні тренди («Телекритика» писала про це раніше). Сьогодні пропонуємо розглянути фактичну прибутковість мобільних застосунків за даними Sensor Tower.
*Порівняння показників у перший половинах 2018 і 2019 рр.
Як бачимо, приріст доходу від мобільних ігор становив 11,3%. Відсоток еквівалентний $29,6 млрд для App Store ($17,6 млрд) і Google Play ($12 млрд). Причому топ прибутковості ігрових додатків виявився таким:
- Honor of Kings від Tencent – $728 млн
- Fate від Grand Order – $628 млн
- Monster Strike від Mixi – $566 млн
- Candy Crush Saga від King – $391 млн
- PUBG Mobile від Tencent – $141 млн
Кількість завантажень мобільних ігор
Приріст завантажень мобільних ігор становить 3,2%, користувачі завантажили їх понад 20 млрд разів. Інфографіка показує падіння 1,4% для App Store і +4,6% для Google Play. Лідерство за кількістю завантажень аналогічне топу прибутковості.
Прибутковість неігрових застосунків
Неігрові застосунки принесли компаніям розробників близько $40 млрд, що більше на 15,4%, ніж у 2018 році. У грошовому еквіваленті може здатися, що тут із великим відривом лідирує App Store – $25,5 млрд (+13,2%), однак більш значимий процентний прогрес спостерігаємо у Google Play – це +19,6% і $14,2 млрд. Аналогічний топ найприбутковіших застосунків виглядає так:
- Tinder – $497 млн
- Netflix – $399 млн
- Tencent Video – $278 млн.
Кількість завантажень застосунків
Топ за кількістю завантажень:
- Messenger
- TikTok
- Instagram.
Заголовне фото: canva